ד"ר מיכל מקל (צילום: פיוטר פליטר)
ד"ר מיכל מקל (צילום: פיוטר פליטר)

היסטוריה ברמב"ם: סגנית למנהל בית החולים

ד"ר מיכל מקל מונתה לסגניתו של מנהל הקריה הרפואית רמב"ם פרופ' רפי ביאר. בפעם הראשונה ב-80 שנות קיומו של בית החולים מתמנית אשה לתפקיד

פורסם בתאריך: 5.6.17 07:29

ד"ר מיכל מקל מונתה לסגניתו של מנהל הקריה הרפואית רמב"ם פרופ' רפי ביאר. זוהי הפעם הראשונה ב-80 שנות קיומו של בית החולים שאשה מתמנית לתפקיד. שני הסגנים הנוספים הם ד"ר מיכאל הלברטל (סגן בכיר) וד"ר אבי ויסמן.

ד"ר מקל עובדת ברמב"ם זה 17 שנה, והיא היתה האשה הראשונה בישראל בעלת תואר בכירורגיה אנדוקרינית. היא החלה את דרכה בפקולטה לרפואה בטכניון, התמחתה בכירורגיה כללית ברמב"ם והשלימה התמחות על קלינית ומחקרית בת שנתיים בכירורגיה אנדוקרינית בבית החולים מסצ'וסטס ג'נרל הוספיטל ובאוניברסיטת הארוורד בארצות הברית. כיום היא מנהלת השירות לכירורגיה אנדוקרינית ברמב"ם ואחראית על הטיפול הכירורגי במחלות בלוטת התריס, בלוטת יותרת התריס והאדרנל. בנוסף, היא משמשת כרופאה בכירה במערך לכירורגיה כללית, כיו"ר הוועדה לקבלת מתמחים חדשים למערך וכאחראית על הרצאות השתלמות בכירורגיה לכל מתמחי האגף הכירורגי. ד"ר מקל פרסמה מאמרים רפואיים בנושא התמחותה, הציגה את עבודותיה בכנסים בינלאומיים וכתבה פרקים בכירורגיה אנדוקרינית בספרי כירורגיה מקצועיים.

ד"ר מקל, ציפית למינוי הזה?

"המסלול שעשיתי בשנתיים האחרונות אמור היה להוביל אל התפקיד הזה למרות ששום דבר לא מובטח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל רוזנברג

    ברכות מקרב לב לד"רמיכל מקל, שהיתה לי הזכות להיות מנותחת שלה.
    רופאה נפלאה ואישיות מקסימה ואנושית.
    ראויה ביותר לתפקיד. בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר