סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)
סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז (צילום: אוליבייה פיטוסי)

סגן השר ירון מזוז שוקל להתמודד על ראשות העיר חיפה

מחר עתיד סגן השר להגנת הסביבה להיפגש עם ראש הממשלה, ונושא זה יעלה בפגישה. ממידע שהגיע ל"כלבו – חיפה והצפון" עולה כי מזוז, תושב קרית ביאליק שכר דירה בקרית שמואל שתאפשר לו הצגת מועמדות

פורסם בתאריך: 11.6.17 17:11

סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז שוקל להתמודד על ראשות העיר חיפה בבחירות שייערכו באוקטובר 2018. שמועות על כוונתו של מזוז להתמודד נפוצו כבר בעבר, אבל כעת הוא פועל באופן קונקרטי למימוש המהלך. ממידע שהגיע ל"כלבו – חיפה והצפון" עולה כי לאחרונה שכר מזוז, תושב קרית ביאליק, דירה בקרית שמואל אשר נמצאת בשטח המוניציפלי של חיפה – דבר שיאפשר לו בעתיד להכריז על התמודדות על ראשות העיר. מחר עתיד מזוז להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והנושא יעלה בפגישה בין השניים.

לשאלת "כלבו – חיפה והצפון" אם אכן יש בכוונתו להתמודד ענה מזוז: "יש כמה אופציות ונחשוב. אני צריך לשבת עם עוד כמה אנשים. עוד לא עשיתי את הצעד, ולכן אני עוד לא רוצה לאשר שום דבר. אני צריך לקיים עוד כמה פגישות ולקבל את אישור המשפחה. ללכת לסיפור כזה זה לא פשוט, זו לא עיר של 50,000 תושבים. אם זה יקרה זה ירתיח את חיפה".

עניין שעשוי לגרום לתסבוכת הוא העובדה שבתו של מזוז, ימית, היא בת זוגו של עידן כחלון, בנו של שר האוצר משה כחלון. בבחירות הקודמות לכנסת שימש יונה יהב כראש מטהו של כחלון בחיפה, ואם מזוז יתמודד מעניין יהיה לראות במי כחלון יתמוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר