מנכ"לית עמותת עולים ביחד סיגל קנוטופסקי (צילום: נעה גוטמן)
מנכ"לית עמותת עולים ביחד סיגל קנוטופסקי (צילום: נעה גוטמן)

תוכנית לניהול רשת חברתית תיפתח באוניברסיטת חיפה

את התוכנית תפתח עמותת עולים ביחד והיא נועדה לאקדמאים בעלי תואר מוכר, להנדסאים ולסטודנטים המסיימים לימודים. בתוכנית ילמדו המשתתפים את חשיבות הנטוורקינג בליווי מנטורים אישיים ותעסוקתיים

פורסם בתאריך: 9.7.17 12:14

עמותת עולים ביחד תפתח בחודש יולי תוכנית חדשה לניהול רשת חברתית-עסקית ועשייה חברתית. הקורס יתקיים באוניברסיטת חיפה והוא מיועד לאקדמאים בעלי תואר ממוסד לימודים המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, להנדסאים מוסמכים ולסטודנטים בסמסטר האחרון ללימודיהם עם ממוצע ציונים משוקלל של 70 לפחות.

התוכנית כוללת 20 מפגשים של ארבע שעות כל אחד אשר יתקיימו פעם בשבועיים. בעמותה מציינים שהמשתתפים ייהנו מליווי אישי ומקצועי של מנטור אישי ותעסוקתי ומהכנה לראיונות ולמרכזי הערכה. בקורס גם ייחשפו המשתתפים לרשת המעסיקים והמתנדבים של העמותה.

מנכ"לית עמותת עולים ביחד סיגל קנוטופסקי: "כדי להצליח בעולם התעסוקתי והחברתי של היום לא מספיק רק להיות מצטיין ובעל אישיות בולטת אלא נדרשת גם היכרות מעמיקה עם עולם התעסוקה ועם אנשים מובילים בתחום (מנטורים), שיקדמו וייצרו הזדמנויות תעסוקתיות. הדבר קורה חדשות לבקרים עם בוגרי היחידות המובחרות ביותר בצבא, שם השכילו לייצר רשת לקידום מקצועי ואישי של החיילים לאחר שחרורם מהצבא. אנחנו בעמותה הבנו את חשיבותם של הנטוורקינג ושל הקניית הכלים המקצועיים הנכונים, ובנינו מודל פעולה ייחודי שקידם עד היום מאות אקדמאים וסטודנטים לקראת סיום התואר במקומות תעסוקה הולמים. עשינו זאת ברחבי הארץ באמצעות תוכניות לימוד חדשניות ושותפויות אסטרטגיות עם מעסיקים במגזרים העסקי, הציבורי והחברתי. כעת אנחנו פותחים את התוכנית גם בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר