מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב (צילום: דוברות משרד החינוך)
מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב (צילום: דוברות משרד החינוך)

שמואל אבואב ימונה למנכ"ל משרד החינוך

שמואל אבואב, לשעבר ראש המועצה המקומית קרית טבעון, צפוי לחזור לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך והוא יחליף את מיכל כהן שפרשה. אבואב: "זו שליחות גדולה"

פורסם בתאריך: 21.2.17 20:15

שמואל אבואב, לשעבר ראש המועצה המקומית קרית טבעון, צפוי להתמנות למנכ"ל משרד החינוך במקומה של מיכל כהן שביקשה לפרוש לאחר ארבע שנים בתפקיד. אבואב נענה להצעתו של שר החינוך נפתלי בנט לקבל את התפקיד, ומינויו ייכנס לתוקף ב־20 במרץ בכפוף לאישור הממשלה ולאישור נציבות שירות המדינה.
אבואב, המשמש כיום מנכ"ל עמותת אור ירוק, כיהן בשנים 2006 ו־2007 בתפקיד מנכ"ל משרד החינוך אז עמדה פרופ' יולי תמיר בראשות המשרד, ופרש ממנו לטובת ניהול עמותת אור ירוק. בשיחה עם "כלבו" השבוע אישר אבואב כי היוזמה למינויו היתה של השר בנט ואמר: "אני סוגר מעגל וחוזר לשירות המדינה לעוד שליחות ציבורית".

עזבת את משרד החינוך כי חיפשת אתגר מחוץ למערכת הממוסדת. מדוע החלטת לחזור?
"סיימתי פרק ועכשיו אני חוזר לשליחות ציבורית. אז היו לי שיקולים אחרים, והיום אני חוזר. זו שליחות גדולה. אני מעריך שלאחר קבלת כל האישורים המתאימים אכנס לתפקיד".
בנט הוא מנהיג מפלגת ימין ואתה מגיע מהשמאל, איך תסתדרו?
"דעותינו הפוליטיות אינן רלוונטיות לתפקיד. בנט הוא איש מקצוע שמאפשר למנכ"ל לנהל משרד ולא מכניס פוליטיקה פנימה. אין לי ספק שנסתדר מצוין. אני בקשר עם השר כבר הרבה זמן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר