גן אפרסמון
גן אפרסמון

למה נסגר הגן המעורב ללקויי שמיעה ולילדים רגילים בחיפה?

גן אפרסמון-מיח"א ברחוב בורוכוב נסגר על ידי העירייה כמה חודשים אחרי פתיחת ההרשמה. אם לילד בגן: "מדובר בפנינה חינוכית שחייבים לשמור עליה"

פורסם בתאריך: 2.8.17 11:47

עיריית חיפה החליטה לסגור את גן הילדים אפרסמון – גן משולב ברמות רמז לילדים ליקויי שמיעה ולילדים רגילים – למרות שיש ביקוש לגן. הגן, שנמצא ברחוב בורוכוב, מופעל סיועה של עמותת מיח"א העוסקת בחינוך ללקויי שמיעה.

אם שבנה למד בגן במשך שנתיים פרסמה לאחרונה פוסט בפייסבוק ובו קראה להורים לילדים בגיל גן חובה מהשכונות רמות רמז, רמות ספיר, רמת אלון וזיו לפנות לעירייה ולבקש לפתוח שוב את הגן. "זה גן עם מספר ילדים קטן (כ-20 ילדים) ועם צוות מורחב הכולל שתי גננות, ושתיים-שלוש סייעות, בת שירות לאומי וצוות טיפולי נוסף שמגיע לגן", כתבה האם בפוסט, "אני ממליצה בחום על הגן וחושבת שהבן שלי ואנחנו כהורים וכמשפחה זכינו בגדול מהגן הזה. מדובר בפנינה חינוכית שחייבים לשמור עליה. זה חשוב וזה שלנו, וזו ההזדמנות שלנו כהורים לדאוג שגנים קצת אחרים שמעניקים חינוך ייחודי ואיכותי עם מספר ילדים נורמלי בגן ועם צוות מקסים ורגיש ונהדר ימשיך לפעול".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרה האם: "לגן הזה יש הרבה יתרונות בהשוואה לגני ילדים עירוניים אחרים, וכמובן יש גם ערך מוסף של אינטראקציה עם ילדים מיוחדים. התנהלות העירייה בנושא היתה מוזרה מאוד. בינואר נפתחה ההרשמה לגן ובמאי הודיעו שהגן לא ייפתח. כתבנו מכתב לעירייה וציינו עד כמה הגן חשוב לנו. נאמר לנו שבגלל שנרשמו רק ארבעה ילדים שומעים לגן הוא נסגר. מכיוון שילדי מיח"א באים מכל המחוז אין בעיה להעביר אותם לשכונה אחרת, אבל הילדים הרגילים נשארו ללא מענה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "לגן נרשמו ארבעה ילדים בלבד, ולכן לא ניתן לפתוח אותו כגן משולב. הילדים שובצו בגני ילדים סמוכים באזור מגוריהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר