טקס חנוכת המרכז הרפואי של מכבי בקסטרא (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
טקס חנוכת המרכז הרפואי של מכבי בקסטרא (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מכבי חנכה את מרפאת המומחים בקסטרא

מכבי שירותי בריאות חנכה באופן רשמי את המרכז הרפואי לבריאות הילד והמשפחה במרכז קסטרא בחיפה. המרכז, שהחל לפעול כבר בספטמבר 2017, מעניק שירותים בתחומים קרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה, הפרעות קשב וריכוז, אורתופדיה ועוד

פורסם בתאריך: 9.1.18 12:44

מכבי שירותי בריאות חנכה אתמול (שני) באופן רשמי את המרכז הרפואי לבריאות הילד והמשפחה במרכז קסטרא בחיפה. בטקס גזירת הסרט התכבדו אמש (יום שני) התכבדו ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער, יו"ר ההנהלה משה רווח, ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן, מנהלת המרחב של מכבי בחיפה-נו"ש אילנה ידיד והמנהלת הרפואית של מכבי בחיפה ד"ר חנה קאופמן.

המרכז הרפואי, שממוקם בצדו הדרומי של מרכז קסטרא, סמוך לשכונת נאות פרס, ושהחל לפעול כבר בתחילת חודש ספטמבר 2017, משתרע על פני שטח של 300 מ"ר ומעניק שירותי מומחים לילדים בתחומים קרדיולוגיה, ראומטולוגיה, אנדוקרינולוגיה, הפרעות קשב וריכוז, אורתופדיה, כירורגיה, אורולוגיה וריאות. בתחום הפרא-רפואי המרכז מציע שירותים של פיזיותרפיסטים, קלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק, דיאטנית ועובדת סוציאלית. לרשות המטופלים ניתנים במרכז גם שירותי רפואה משלימה של מכבי טבעי, חדר קבוצות להרצאות ופעילויות לקידום בריאות.

 

 

בין אנשי הצוות הרפואי במרכז יש שלוש פרופסוריות בכירות בתחום הילדים – פרופ' לאה בנטוב שהגיעה מהקריה הרפואית רמב"ם ואשר מתמחה בבריאות ילדים; פרופ' רבקה רחל בריק, ראומטולוגית ילדים שהגיעה גם היא מרמב"ם; ופרופ' לאה אבן, אנדוקרינולוגית ילדים המתמחה בגדילה ובהתפתחות שהגיעה מבית החולים הגליל בנהריה.

המרכז הרפואי פועל שישה ימים בשבוע משעות הבוקר ועד לשעות הערב, ונותן מענה לתושבי חיפה, זכרון יעקב, טירת כרמל ועתלית.

ד"ר גלית קאופמן: "מכבי שירותי בריאות גאה להעניק לילדים שלה את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר בצפון. הקמת המרכז הרפואי נעשתה במחשבה מרובה על מנת להעניק מתן שירות מיטבי, מקצועי ואישי תחת קורת גג אחת, בהובלתם של רופאי ילדים מומחים, מהמובחרים שיש בארץ, כי על רפואה איכותית אנחנו לעולם לא מתפשרים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוד גזירת סרט קרקס

    300 מ"ר זה "מרכז"…
    מדובר בכמה חדרים. גיחצי בומבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר