צוות המלר"ד בבני ציון צופה בסימולציה (צילום: צוות מסר על גלגלים)
צוות המלר"ד בבני ציון צופה בסימולציה (צילום: צוות מסר על גלגלים)

סדנת סימולציות במיון: מסר על גלגלים

סדנת מסר על גלגלים הגיעה למרכז הרפואי בני ציון כחלק מפרויקט לאומי לשיפור חווית המטופל של משרד הבריאות. הסדנה התקיימה במחלקה לרפואה דחופה וכללה סימולציות של תרחישים שעשויים לקרות במחלקה

פורסם בתאריך: 7.1.18 10:19

סדנת מסר על גלגלים הגיעה למרכז הרפואי בני ציון כחלק מפרויקט לאומי לשיפור חווית המטופל של משרד הבריאות. הסדנה, שהתקיימה במחלקה לרפואה דחופה – מיון, כללה סימולציות של תרחישים שעשויים לקרות במחלקה והיא התקיימה מטעם צוות של בית החולים תל השומר שכלל שחקנים ואנשי סאונד, מדיה ותחקירים.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא: "הצבנו בראש סדר העדיפויות של בית החולים את נושא מתן השירות וחוויית המטופל, ובאמצעות הפרויקט נוכל ללמוד כיצד לשפר את חוויית המטופלים שלנו ואת השירות שאנחנו נותנים".

 

 

מנהלת הסיעוד בבית החולים אילנה פטרפרוינד: "מטרת הסדנה היתה לדמות מצבים שכיחים במחלקה לרפואה דחופה – מיון, ולשם כך דימו שחקנים תרחישים מול צוות המיון. בסיום הסימולציה התכנסו חברי הצוות לדיון על הסימולציה, שיתפו בתחושות שהם חוו במהלכה, בחנו אם הם פעלו בצורה נכונה והסיקו מסקנות כיצד לפעול טוב יותר כשהם ייתקלו בסיטואציה דומה, כל זאת במטרה לשפר את חוויית המטופל. כל הסימולציות הוקלטו והוקרנו לחברי הצוות האחרים".

מבני ציון נמסר כי היתה זו סדנה ראשונה מתוך כמה מפגשים שצפויים להיערך בחודשים הקרובים במטרה להכשיר צוות של ארבעה מובילי שירות וחוויית המטופל במלר"ד – מנהלת המחלקה ד"ר מרב סלוטקי, סגנית האחות האחראית הדס שחר, האחות הבכירה כינרת רפאלי ומנהלת השירות וחוויית המטופל בבית החולים ליאורה סבח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר