ד"ר בני ברנפלד ונציגי הוועדים של רפא"ל (צילום: אלי דדון)
ד"ר בני ברנפלד ונציגי הוועדים של רפא"ל (צילום: אלי דדון)

עובדי רפא"ל תרמו כסף לרכישת ציוד רפואי לכרמל

נציגי ועדי העובדים ברפא"ל העבירו תרומה לטובת רכישת ציוד רפואי מתקדם למערך נשים ויולדות, למחלקה האורתופדית, למחלקה הכירורגית א' ולמחלקת האורולוגית

פורסם בתאריך: 8.1.18 07:14

נציגי ועדי העובדים ברפא"ל (הרשות לפיתוח אמצעי לחימה) העבירו תרומה לטובת רכישת ציוד רפואי מתקדם למרכז הרפואי כרמל. מערך נשים ויולדות, המחלקה האורתופדית, המחלקה הכירורגית א' והמחלקת האורולוגית הם חלק מהמחלקות שהתכבדו בתרומה. את ועדי העובדים ברפא"ל ואת הנהלת הרשות ייצגו מנהל הרווחה והאחריות החברתית יוסי לוי, יו"ר ועד המהנדסים שלמה בוק, יו"ר ועד המקצועות הטכניים רפאל קבסה ויו"ר ועד המחקר נעמי אבי גדול.

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה לאנשי רפא"ל ואמר כי תרומתם היא מסורת ארוכה של שיתוף פעולה ונאמנות: "הפעילות איתכם היא לאורך כל השנה. הגיעה אלינו קבוצה איכותית של עובדים ותורמים, ולנו כבית חולים יש שליחות לעבודה עם הקהילה. כל עזרה שלכם היא עזרה נטו למטופלים" .

 

 

 

מנהל מערך נשים ויולדות פרופ' עופר לביא עדכן כי התרומה שהגיע למערך מיועדת ליישום טכנולוגיה חדישה לזיהוי בלוטות לימפה נסתרות שחוסכות ניתוח. "מחמם את הלב שעובדי חיפה והצפון של רפא"ל תורמים לעיר שבה הם גרים", הוסיף פרופ' לביא.

מנהל המחלקה האורתופדית ד"ר בני ברנפלד אמר כי התרומה תסייע לרכישת ציוד מתקדם לניתוחי כף יד: "במחלקה שלנו אנו זקוקים להרבה טכנולוגיות וציוד מתקדם כדי לעמוד ברף האיכות והמצוינות".

המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר הודתה גם לעמותת הידידים של בית החולים בראשותה של זאנט דנקנר אשר מלווה את כספי התרומות, ואמרה: "ביחד אנו דואגים שכספי התרומות יגיע בדיוק למקומות הזקוקים להם. רק השנה הצטיידנו בעזרת עמותת הידידים בציוד בשווי של יותר ממיליון שקל".

לוי: "הנתינה והחיבור לקהילה הם חלק מהעשייה והחשיבה היומיומית שלנו ברפא"ל. אנחנו תורמים לקהילה במגוון רחב של דרכים, והמטרה העומדת לנגד עינינו היא לאפשר לכולנו קהילה טובה יותר ובריאה יותר. אנחנו, כל עובדי רפא"ל, מעורים בקהילה שבה אנו חיים ומהווים חלק בלתי נפרד ממנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר