חבילות המזון שנתרמו בפסח
חבילות המזון שנתרמו בפסח

"אנחנו מקווים להעלות חיוך על הפנים של הרבה אנשים בערב החג"

לכבוד ראש השנה חברו אושיות חיפאיות למבצע התרמה של סלי מזון לנזקקים. מנכ"ל חברת נקסט אורבן: אנחנו פונים לציבור - אנו זקוקים לעזרתכם. תפתחו את הלב ואת הכיס ותעזרו לנו לעזור למי שבאמת צריך עזרה"

פורסם בתאריך: 7.9.17 20:09

לכבוד ראש השנה המתקרב חברו כמה אושיות חיפאיות לארגן מבצע התרמה לנזקקים. הנפשות הפועלות הן מנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן, מנכ"ל החברה לנדל"ן רועי שווץ, מנהל מועדון הביט יובל קאופמן, הבעלים של חברת מבנים רז מנשה ויוסי לחם, ואלעד אטיאס. את סלי המזון סבסד מרכז המזון מיי מרקט, ועיריית חיפה ורדיו חיפה יסייעו בקידומו של הפרויקט.

מחירו של הסל הוא 200 שקל, אבל הציבור מוזמן לתרום כל סכום החל מ-50 שקל. הסל כולל מוצרי בסיס כמו דבש, אורז, פסטה, שמן, סוכר, מלח, יין, נס קפה, תה, שתייה קלה, תפוחים, רימונים ועד מוצרים רבים שיעזרו לכל משפחה לחגוג את ראש השנה בכבוד. איסוף התרומות החל בשבוע שעבר ויימשך עד יום שני, 18 בספטמבר, אז יחולקו הסלים למשפחות הנזקקות.

 

רועי שווץ, יוסי לחם, רותי לוי וקנין מעיריית חיפה ויוסי כהן במבצע ההתרמה בפסח

רועי שווץ, יוסי לחם, רותי לוי וקנין מעיריית חיפה ויוסי כהן במבצע ההתרמה בפסח

 

כהן: "זהו החג השני שאנו מפעילים את מבצע ההתרמה, לאחר שבפסח האחרון גייסנו 350 סלי מזון. הפעם אנו כבר מצפים ומאמינים שנצליח לגייס כ-750 סלי מזון שיגיעו למשפחות נזקקות אשר את פרטיהן נקבל ממחלקת הרווחה של העירייה. אנחנו מקווים להעלות חיוך על הפנים של הרבה אנשים בערב החג. אנחנו פונים לציבור – אנו זקוקים לעזרתכם. תפתחו את הלב ואת הכיס ותעזרו לנו לעזור למי שבאמת צריך עזרה".

שווץ: "זו הפעם השנייה שאני מתגייס ביחד עם חברי למבצע, ובזכות הציבור שעוזר ונרתם למען המטרה נצליח גם הפעם לשמח משפחות בערב החג. הסלים סובסדו על ידי מיי מרקט הם יפים ומכובדים ומכילים את כל מה שצריך כדי לעבור את ערב החג בצורה מכובדת ואף מעבר לכך. אני מאחל לכולנו שתמיד תהיה לנו היכולת להיות בצד הנותן, ולמי שאין יכולת כלכלית לתרום אזכיר שאנו זקוקים גם למתנדבים אשר יעזרו לנו בחלוקת הסלים למשפחות".

קאופמן: "כאיש תרבות ותיק בעיר אני חושב שחלה עלינו החובה, ולמעשה הזכות, לא רק לקבל ולקחת אלא גם לתת. חברנו כמה גופים עסקיים מובילים ומשפיעים, ואני קורא לכולם ליטול חלק בעשייה ובנתינה ומודה מראש לכל הנרתמים".

לפרטים ולתרומת סל יש לפנות בטלפון 04-8880777

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר