אירוע בסינקופה (צילום: מתן פריימן)
אירוע בסינקופה (צילום: מתן פריימן)

"בחיפה יש מגמת יזמות ערבית שאין בשום מקום אחר"

ערב בנושא "יזמות במגזר הערבי" יתקיים בשבוע הבא בפאב הסינקופה. את הערב מארגנת תוכנית יוזמה לאומית בשיתוף עם עיריית חיפה. דובר התוכנית ניסן זאבי: "יזמות ערבית בחיפה יכולה לקשר בין ישראל למדינות ערב"

פורסם בתאריך: 5.11.17 12:36

ביום ראשון הבא, 12 בנובמבר, בשעה 19:00 יתקיים בפאב הסינקופה בעיר התחתית בחיפה ערב בנושא "יזמות במגזר הערבי". האירוע מאורגן על ידי תוכנית יוזמה לאומית בשיתוף עם עיריית חיפה, והוא ייערך במסגרת שבוע היזמות הבין לאומי ובחסות חברת מייקרוסופט. עד כה נרשמו לאירוע יותר מ-100 איש.

במסגרת האירוע יתקיים פאנל שידון בעולם הרפואה הדיגיטלית בהקשר הערבי. את הפאנל תנחה סגנית יו"ר יוזמה לאומית מיכל דריימן, ולצדה ישתתפו מנהל קרן Takwin איציק פריד, מייסדת הפורום לשילוב נשים ערביות בהייטק בסמה חלף, מנהל תוכנית המחקר של מיקרוסופט ישראל תאמר סלמאן, ראש הזירה החברתית ציבורית ברשות החדשנות נעמי כרמי קריגר ומייסד חברת Mindolife רמי חולי.

 

 

דובר יוזמה לאומית ניסן זאבי: "מטרתנו היא שהקהל ישמע מהמרצים כיצד צעירים ערבים יוכלו לסלול את הדרך לעולם ההייטק הישראלי. בחיפה יש מגמה שאין בשום מקום אחר בארץ של יזמות במגזר הערבי. יזמות ערבית בחיפה יכולה לקשר בין ישראל למדינות ערב בתחומי טכנולוגיה, ולכן האירוע הזה נולד. המסר שלנו הוא שעולם החדשנות והטכנולוגיה צריך להגיע לצפון ולדרום ולא להישאר רק בתל אביב".

תוכנית יוזמה לאומית הוקמה על ידי ח"כ אראל מרגלית והיא פועלת בחיפה זה שנה וחצי. מטרתה היא לקדם פיתוח כלכלי חדש בתחומי הסטארט אפ והיזמות בצפון הארץ ובדרומה, בין השאר במגזר הערבי ובמגזר החרדי.

"האירוע הזה הוא חלק מהאג'נדה שלנו ושל עיריית חיפה לקדם את היזמות בחיפה מכיוון שאנחנו מבינים את הפוטנציאל שקיים היום בשוק היזמות, הסטארט אפ והטכנולוגיה במגזר הערבי", אמר מפיק האירוע ומנהל תוכנית יוזמה לאומית בחיפה איתן פרדו רוקואס. ההשתתפות באירוע היא ללא תשלום, אך מותנה בהרשמה מראש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. OnePlace, Arabs in Israel » פיתוח כלכלי – נתונים, פערים, פוטנציאל ותוכניות

    […] "בחיפה יש מגמת יזמות ערבית שאין בשום מקום אחר". ערב בנושא "יזמות במגזר הערבי" יתקיים בשבוע הבא בפאב הסינקופה. את הערב מארגנת תוכנית יוזמה לאומית בשיתוף עם עיריית חיפה. דובר התוכנית ניסן זאבי: "יזמות ערבית בחיפה יכולה לקשר בין ישראל למדינות ערב", מאת: אלה אהרונוב, כלבו חיפה והצפון, 5.11.17 ♦ […]

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר