קורס של המרכז לצדק חברתי (צילום: יזהר כרמון)
קורס של המרכז לצדק חברתי (צילום: יזהר כרמון)

קורס לשינוי חברתי ייפתח בנובמבר בחיפה

בוגרי תנועת השומר הצעיר יזמו את הקורס שיפעל במסגרת המרכז לצדק חברתי. המיזם יכלול הרצאות, היכרות עם גופים חברתיים בחיפה ויצירת שיתוף פעולה עם גורמים אלה במטרה להוביל לשינוי

פורסם בתאריך: 8.10.17 14:00

קורס הכשרה לשינוי חברתי ייפתח ב-1 בנובמבר בחיפה במסגרת המרכז לצדק חברתי. הקורס מאורגן על ידי בוגרי תנועת השומר הצעיר בשיתוף עם קרן ברל כצנלסון. פרויקט המרכז לצדק חברתי פועל כבר שנתיים ברחובות ובחדרה. הקורס מעניק כלים וידע להובלת יוזמות חברתיות והוא כולל בחלקו הראשון שיעורים של מרצים מהמכללה הכלכלית-חברתית על הכלכלה הישראלית. החלק השני יכלול היכרות רחבה עם חיפה ויצירת שיתוף פעולה עם קבוצות חברתיות בעיר. לאחר מכן יבחרו המשתתפים מספר מצומצם של נושאים שאותם הם יפעלו לשנות.

"יש הרבה בוגרים של השומר הצעיר שחיים בחיפה, ופתיחת הקורס נבעה מהערכים שלנו כבוגרי התנועה", מספר מרכז הקורס עידן ורון, פעיל חברתי מקרית חיים, "אנחנו רוצים להשפיע במקום מגורינו, אך לא לבד. מטרתנו היא להעביר את הידע שלנו ולחבור לעוד אנשים". ורון מציין שכבר פנו אליו תושבי חיפה, קהילות שונות ויזמים חברתיים ששמחו על היוזמה והתלהבו מהאפשרות לשתף פעולה: "אנחנו רוצים לתת את הכלים לאלה שעדיין לא מעורבים בפעילות חברתית. הרעיון הוא לא רק להעביר קורס אלא גם להקים מרכז שימשיך לקיים פעילות לצדק חברתי בחיפה. אנחנו פתוחים להצעות לשיתופי פעולה".

כחלק מפעילות המרכז הוקמה ברחובות קבוצה שפועלת בתחום מניעת תאונות עבודה בענף הבנייה. כמו כן, משתתפים פעילי המרכז בהפגנות של צדק חברתי המתקיימות ברחבי הארץ.

הקורס כולל שמונה מפגשים, נמשך חודשיים ודמי ההרשמה אליו הם 100 שקל. הוא מיועד לכל הגילאים ויקלוט עד 30 משתתפים, אך המקום שבו הוא ייערך עדיין לא נקבע. ניתן להירשם ולקבל פרטים בעמוד הפייסבוק "מרכזים לצדק חברתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר