יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר שי בלומנטל (צילום: שלמה שהם)
יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר שי בלומנטל (צילום: שלמה שהם)

ראש סיעת הבית היהודי במועצת העיר שוקל את המשך דרכו

חבר המועצה שי בלומנטל, שהוביל את הרשימה במועצת העיר חיפה במשך שלוש קדנציות, שוקל לא להציג את מועמדותו בבחירות הקרובות. יו"ר צעירי הבית היהודי בחיפה פז גליקמן יתמודד על ראשות הרשימה

פורסם בתאריך: 9.1.18 07:59

שי בלומנטל, ראש סיעת הבית היהודי במועצת העיר חיפה, שוקל לא לרוץ לקדנציה נוספת במועצת העיר. לדבריו, החלטתו הסופית תלויה במועמדים האחרים שיוכלו להבטיח את המשך עשייתו ואת אחדות הסניף החיפאי.

בלומנטל: "כמי שמוביל את הרשימה בעיר במשך שלוש קדנציות אקבל החלטה אישית לאחר שאבחן מיהם המועמדים שבאמת יכולים להמשיך את עשייתי ולשמור על אחדות הבית היהודי בחיפה. שירתי את הציבור במשך שלוש קדנציות ללא שכר במקביל לעבודתי התובענית, והגיע הזמן לשנות כיוון. אני לא מתכוון לעזוב את העשייה הציבורית. אמשיך להיות מעורב ברמות הגבוהות ביותר בבית היהודי בחיפה ובמישור הארצי כי אני חושב שזה דבר חשוב".

 

 

בלומנטל מספר שלאחרונה הוא מנע משבר חריף בסניף: "בימים אלה היו אמורים להתקיים בחירות למועצת סניף הבית היהודי בחיפה. מכיוון שזהו הגוף שמרכיב את הרשימה שתתמודד בבחירות המוניציפליות, רבים רצו להימנות עם חבריה". לדבריו, 175 אנשים הגישו מועמדות והם היו אמורים להתחרות על 125 מקומות שהוקצו מראש, ואילו היו מתקיימות בחירות למועצת הסניף המקומי הוא היה מתפרק. בלומנטל פנה למנכ"ל המפלגה ניר אורבך בבקשה שיבחן אפשרות לא לקיים את הבחירות ולאפשר לכל מי שביקש לכהן במועצת הסניף, והמנכ"ל נענה לבקשתו. "כעת אנחנו יכולים לעבור לשלב הבא של הרכבת רשימה מוסכמת – הליך שיתקיים בחודש או בחודשיים הקרובים, כולל פריימריז", אומר בלומנטל, "נצטרך להגיע להבנות על רשימה שתיתן ביטוי לכל סוגי הקהל ולכל שכונות העיר".

האם תציגו מועמד לראשות העיר?

"ככל שזה יהיה תלוי בי, וזה יהיה תלוי בי, לא נציג מועמד כי אני אתנגד. אני חושב שראש העיר יונה יהב היה מצוין לציונות הדתית ולעיר. למועמד משלנו אין כל סיכוי לנצח, וזה יהיה מעשה לא אחראי. אוביל את חברי לתמוך ביהב".

יו"ר צעירי הבית היהודי בחיפה פז גליקמן מסר בתגובה כי הוא מתכוון להתמודד בבחירות על ראשות הרשימה למועצת העיר וכי בקרוב יחל את קמפיין הבחירות שלו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר