בניית הגן בבית הספר עין הים
בניית הגן בבית הספר עין הים

בית הספר עין הים בחיפה פותח חטיבה צעירה

בבית הספר הניסויי ייפתח גן חובה שיאפשר לימוד משותף של ילדי הגן עם תלמידי כיתות א' ויעניק להם סביבת לימודים גנית

פורסם בתאריך: 11.8.17 08:50

לראשונה בתולדותיו יפתח בית הספר הניסויי עין הים בשנת הלימודים הקרובה חטיבה צעירה. בימים אלה מושלמת בנייתו של גן חובה שיצטרף לבית הספר הממלכתי. כיום רשומים בגן 30 ילדים מרחבי העיר. יצוין כי עין הים הוא בית ספר על אזורי המשמש מרכז הפצה לניסוי של למידה במרחבים משחקיים.

כחלק מפעילות החטיבה הצעירה יתקיימו פעילויות משותפות לילדי הגן ולתלמידי כיתות א’, כך שילדי הגן יוכלו גם ללמוד קריאה וכתיבה ותלמידי כיתות א’ יוכלו ליהנות שנה נוספת מהאווירה העוטפת של הגן.

מנהל בית הספר ברוך יעקובי: “העיקרון בהקמת החטיבה הצעירה הוא בשמירת הרצף הפדגוגי. הגן מיועד לילדי גן חובה ויתבסס על האג’נדה החינוכית של בית הספר. הגן גם יישען על המודל העל אזורי הייחודי לבית הספר, ואוכלוסייתו תורכב מילדי שכונת עין הים ומילדים שיגיעו אליו מרחבי העיר. בגן יותקנו מתקני עץ מיוחדים, והוא יטבול בסביבה הירוקה המיוחדת של בית הספר”.

מהו היתרון של גן הילדים שלכם על פני גן עירוני רגיל?

“זו אלטרנטיבה חינוכית ברוח התפישה של עין הים. אין סיבה שילדים בגן יעשו הכנה לכיתה א’ בדרך קונבנציונלית עם דפי עבודה. יש בלמידה עם ילדי כיתה א’ משום לימוד עצמי וקליטת השפה באופן טבעי. וגם להיפך – אין סיבה שילדי כיתות א’ יפסיקו ליהנות מסביבת לימודים גנית. הלימוד המשותף יאפשר הפריה הדדית, וכך יוכלו הילדים ללמוד בקצב ובסגנון שלהם”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר