משתתפות התוכנית "מובילות לטכניון" בביקור בחברת פיליפס (צילום: יח"צ)
משתתפות התוכנית "מובילות לטכניון" בביקור בחברת פיליפס (צילום: יח"צ)

מצטיינות התוכנית "מובילות לטכניון" ביקרו בחברת פיליפס במת"מ

העצמה נשית: התלמידות ביקרו בקווי הייצור של פיליפס, נחשפו למוצרים שמייצרת החברה והתנסו באפליקציות קליניות חדשניות שהיא פיתחה

פורסם בתאריך: 3.8.17 14:09

חברת ההייטק ההולנדית פיליפס אירחה השבוע 21 תלמידות תיכון מצטיינות המשתתפות בתוכנית "מובילות לטכניון". הביקור נערך במרכז של החברה בפארק ההייטק מת"מ בחיפה.

התוכנית "מובילות לטכניון" פותחה על ידי עיריית חיפה, הטכניון וגופים נוספים כדי להתמודד עם השיעור הנמוך של נשים הבוחרות לעסוק במקצועות המדעיים והטכנולוגיים, ומטרתה העיקרית היא להגדיל את מספר התלמידות הנבחנות ברמה של חמש יחידות לימוד במקצועות מתמטיקה, מחשבים, פיזיקה או כימיה.

התלמידות ביקרו בקווי הייצור של פיליפס, נחשפו למוצרים שמייצרת החברה והתנסו באפליקציות קליניות חדשניות שהיא פיתחה. כמו כן השתתפו התלמידות בהרצאות בנושאי תכנות, הקשר בין אוריגמי להנדסה, הנדסת אנוש למוצרים רפואיים ועוד. התלמידות חוו את הנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית המכשור הרפואי בתחום סריקות ה-CT והתנסו בהרכבת מודולים שמהווים את המוח של מערכות ה-CT.

בפיליפס מציינים שהתלמידות חוו העצמה נשית במפגשים עם עובדות בכירות בחברה שחשפו בפניהן את עשייתן ואת מסלול הקריירה שלהן.

סמנכ"לית משאבי אנוש בפיליפס ישראל רקפת שפירא כץ: "כחלק מתפישת המעורבות החברתית שלנו אנו מקדמים פרויקטים בתחום החינוך המדעי והטכנולוגי, ובהם 'חושבים חיובי', 'חמש פי 2' ו'מובילות לטכניון', המשלבות את קידום החינוך המדעי-טכנולוגי עם קידום והעצמה של אוכלוסיות מגוונות ובכללן נשים. פיליפס מיישמת זאת בפועל בישראל וברחבי העולם על ידי שילוב של נשים בתפקידים בכירים בהייטק ובניהול. שמחנו לארח גם השנה את הנערות המצטיינות של פרויקט 'מובילות לטכניון' ולחשוף בפניהן את רוח החדשנות והמובילות של פיליפס, שגם הן כנערות בעלות יכולת ופוטנציאל יוכלו בעתיד להשתלב בה ובחברות טכנולוגיות מובילות אחרות בישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר