הסירות של צופי הים (צילום: שבט צופי הים חיפה)
הסירות של צופי הים (צילום: שבט צופי הים חיפה)

ארגון רוטרי יתמוך כלכלית בשבט צופי הים חיפה

הארגון יעביר לשבט עשרות אלפי שקלים בשנה לסיוע לרכישת ציוד ותחזוקה. כמו כן קישר רוטרי בין השבט לבית הספר גבריאלי ולתלמידים בעלי צרכים מיוחדים. רכז ההדרכה בצופי הים חיפה נתיב סטרולוב: "הקשר עם רוטרי נותן לנו אוויר לנשימה"

פורסם בתאריך: 1.12.17 13:18

ארגון רוטרי חיפה יאמץ את שבט צופי הים חיפה ויסייע לפעולותיו. במסגרת זו יעביר הארגון כבר השנה עשרות אלפי שקלים לשבט ויקשר בינו לבין גורמים נוספים שכבר הביעו נכונות לתרום. בנוסף קישר הארגון את השבט לתלמידי כיתות ה'-ו' מבית הספר גבריאלי ולתלמידים בעלי צרכים מיוחדים מבית הספר הממלכתי ליאו באק בהדר כדי שיתנסו בפעילות הימית.

צופי הים מקבלים תמיכה כספית מעיריית חיפה, אבל מדובר בסכומים שאינם מספיקים לקיום השבט מכיוון שנוסף על הפעילות החינוכית המתבצעת גם בתנועות הנוער האחרות, בצופי הים מוקדש חלק מהתקציב לרכישת סירות ולתחזוקתן.

לדברי נשיא רוטרי חיפה גידי ינאי, מטרת הארגון היא לפעול למען הקהילה "ולכן אנחנו מסייעים גם לבתי ספר במגוון תחומים. ראינו כאן הזדמנות לשלב את התרומה שלנו לבתי הספר עם התרומה לצופי הים. פנינו לבית הספר גבריאלי ולשבט, ושני הגורמים שמחו מאוד לשתף פעולה. התלמידים ישתתפו בסדרת פעולות בשבט כדי להכירו מקרוב, כמובן בתמיכתנו. קבוצה נוספת שכבר מגיעה לשבט, אף היא בתמיכתנו, היא של תלמידי צמי"ד (צרכים מיוחדים) מליאו באק בהדר".

 

בכמה כסף יתמוך הארגון בשבט?

"בכמה עשרות אלפי שקלים בשנה. בשנה הזו נעביר לשבט יותר מ-30,000 שקל, ואנחנו גם דואגים להפנות אליהם תורמים נוספים. לאחרונה השגנו לשבט תרומה של צבעים ממפעל טמבור כדי לצבוע את כל הסירות שלהם, ונסייע להם גם לקנות מפרשים כי זה פריט יקר מאוד. נוצר קו פתוח בינינו, ונציג השבט אמור להגיע לאחת מהישיבות העסקיות שלנו כדי להציג בפני הרוטריונים את פעילותם, וכמובן שגם הרוטריונים מבקרים בשבט".

רכז ההדרכה בצופי הים חיפה נתיב סטרולוב: "אנחנו מברכים על הקשר עם רוטרי חיפה שמסייע לנו מאוד להרחיב את הפעילות שלנו ולהגיע לקהלים שעד כה לא הגענו אליהם. טיפולי האחזקה של הציוד בשבט הם יקרים מאוד, וכך גם קניית ציוד חדש. הקשר עם רוטרי נותן לנו אוויר לנשימה".

 

צופי הים חיפה

חניכי שבט צופי הים חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר