שכונת רמת הנשיא בחיפה (צילום: חברת גב-ים)
שכונת רמת הנשיא בחיפה (צילום: חברת גב-ים)

הלמ"ס: כ-60 אחוז מהחיפאים גרים בדירה בבעלותם

לפי נתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 32.8 אחוז מהחיפאים גרים בדירות שכורות. הממוצע הארצי של המתגוררים בדירה בבעלותם הוא 67.6 אחוז. שיעור השוכרים הגבוה ביותר הוא בתל אביב

פורסם בתאריך: 4.12.17 10:30

לפי נתונים חדשים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), 59.8 אחוז מממשקי הבית בחיפה התגוררו בשנת 2016 בדירה שבבעלותם לעומת 32.8 אחוז שהתגוררו בדירות שכורות. שאר 7.4 האחוזים מקרב התושבים התגוררו בדירות בעיר בהתאם להסדרים אחרים כמו דמי מפתח.

לפי נתוני הלמ"ס, שהוצגו בסקר הוצאות משקי הבית ביישובים השונים לשנת 2016, הממוצע הארצי של המתגוררים בדירות שבבעלותם הוא 67.6 אחוז לעומת 27.2 אחוז של המתגוררים בדירות שכורות.

 

 

מקרב 14 הערים הגדולות, בתל אביב-יפו נמצא השיעור הגבוה ביותר של מתגוררים בדירה שכורה – 50.7 אחוז. שיעור המתגוררים בדירות שבבעלותם בתל אביב-יפו היה 41.1 אחוז.

מנתוני הערים הגדולות עולה גם כי השיעור הגבוה של המתגוררים בדירות שבבעלותם נרשם בחולון (74.3 אחוז), בבני ברק (73.2 אחוז) ובפתח תקוה (71.8 אחוז).

יש לציין כי מגורים של תושב בדירה שבבעלותו מלמדים על זיקתו הגבוהה לעיר שבה הוא בחר להתגורר באופן קבוע. עם זאת, נחוץ לעיר גם היצע גדול של דירות בשכירות כדי לתת מענה לביקוש מצד אוכלוסייה צעירה.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר