יואב כץ ואפרים גבאי. עלות פיטוריו של המנכ”ל לשעבר מנעה עד כה את סיום דרכו בהפועל (צילום: צלמוס)
יואב כץ ואפרים גבאי. עלות פיטוריו של המנכ”ל לשעבר מנעה עד כה את סיום דרכו בהפועל (צילום: צלמוס)

אפרים גבאי לא הופיע לשימוע נוסף לפני פיטורים

לפני כשנה נערך השימוע הראשון של המנכ”ל לשעבר, אך מאז הוא יושב בבית וממשיך לקבל שכר ולהחזיק ברכב שהמועדון שכר עבורו. מתי ישים יואב כץ סוף לפרשה?

פורסם בתאריך: 14.9.17 09:43

הסאגה בין המנכ”ל לשעבר של הפועל אפרים גבאי לבעלים יואב כץ נמשכת כבר כמעט שנתיים, והשבוע נרשם בה פרק נוסף לאחר שגבאי לא התייצב לשימוע נוסף שאליו הוא זומן. השימוע הראשון של גבאי נערך לפני כשנה, ובו הוא הבהיר כי לא יהיה מוכן לקבל שום תפקיד מלבד מנכ”ל. מאז כבר מונה אורן שטרלינג לתפקיד, וגבאי ממשיך לקבל שכר ומחזיק ברכב שהמועדון שכר עבורו.

גורמים בהפועל טוענים כי המשמעות של אי הופעתו של גבאי לשימוע היא ויתור על ההליך וכעת רשאי כץ לפטרו, אך עלות פיטוריו של המנכ”ל לשעבר היא גבוהה מאוד ולמעשה היא זאת שמנעה עד עתה את הפסקת עבודתו.

בעניין אחר, הקפטן לשעבר יוסי דורה הודיע השבוע רשמית על פרישה בשל הפציעה הקשה בכתפו. כעת נמצא דורה בפלונטר: בסוף העונה שעברה הוא הגיש תביעה נגד הפועל על כספים שלטענתו חייבים לו, אך כשסוכם שהוא יצטרף לצוות המקצועי הוא חתם על מסמך שבו התחייב לא לתבוע את המועדון על חובות עבר. מאז הספיק דורה לעזוב את הפועל לאחר שהופנתה אליו אצבע מאשימה באשר לרמת המלון שבו היתה אמורה הקבוצה לשהות במהלך מחנה האימון באוקראינה, וכעת נשאלת השאלה אם הוא רשאי לתבוע את המועדון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר