אפרים גבאי ויואב כץ. הדרך לבית המשפט קצרה (צילום: צלמוס)
אפרים גבאי ויואב כץ. הדרך לבית המשפט קצרה (צילום: צלמוס)

גבאי לא קיבל פיצויי פיטורים ויגיש תביעת ענק נגד הפועל

אפרים גבאי, המנכ”ל המפוטר של הפועל חיפה, המתין עד 15 בנובמבר, אך משלא קיבל פיצויים הוא פנה לעורך דין בדרך לתביעה של מיליוני שקלים. הוא צפוי לדרוש כספים על כ-30 שנות עבודה במועדון

פורסם בתאריך: 2.12.17 14:42

אפרים גבאי, המנכ”ל המפוטר של הפועל חיפה, אמנם הפסיק לקבל שכר וגם החזיר את הרכב השכור שהועמד עבורו, אבל הבעלים יואב כץ “שכח” לשלם לו את הפיצויים המגיעים לו.

גבאי המתין עד 15 בנובמבר לקבלת הפיצויים, אך משלא קיבל אותם הוא פנה לעורך דין, ומקורביו טוענים כי הוא יגיש בקרוב תביעה של מיליוני שקלים נגד הפועל, ובמסגרתה הוא ידרוש פיצויים על כ-30 שנות עבודה במועדון וכספים נוספים שמגיעים לו לטענתו.

 

 

בימים האחרונים פנה גורם מטעמו של כץ לגבאי והציע לו את תפקיד מנהל מחלקת הנוער של הפועל, וזאת לאחר שמנהל המחלקה דורון אוסידון, המשמש גם כסגנו של כץ, ביקש לעזוב את התפקיד. גבאי ביקש מהגורם שפנה אליו להבהיר לכץ: “קודם שלם את המגיע לי על עשרות השנים שלי בהפועל, ואחר כך נדבר”.

כזכור, גבאי פוטר לפני כחודש וחצי לאחר שלא הופיע לשימוע שני שנקבע לו. כעת צפויים הוא וכץ להיפגש בין כותלי בית המשפט, כאשר המחלוקת המרכזית בין השניים היא על התקופה שבגינה מחויב הבעלים לשלם פיצויים למנכ”ל לשעבר. גבאי דורש כספים על כל שנותיו במועדון, בעוד שכץ טוען כי עליו לשלם רק על 13 השנים שבהן הוא הבעלים של המועדון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר