רן קדוש. יש תמורה (צילום: צלמוס)
רן קדוש. יש תמורה (צילום: צלמוס)

קלינגר הבטיח לקדוש לשחק בכל משחקי הגביע

בחלון ההעברות רצה השוער רן קדוש לעזוב את הפועל חיפה, אבל המאמן ניר קלינגר ביקש ממנו להישאר והתחייב בפניו שהוא יעמוד בין הקורות עד סוף הקמפיין בגביע המדינה

פורסם בתאריך: 9.2.18 14:56

שוער המשנה של הפועל חיפה רן קדוש קיבל התחייבות מהמאמן ניר קלינגר לשחק בכל משחקי גביע המדינה שבהם תשתתף הקבוצה. “הבטחתי לקדוש לשחק במשחקי הגביע”, אמר קלינגר ל”כלבו – חיפה והצפון” ביום שלישי לאחר הדרבי ברבע גמר גביע המדינה (2:2), ועל השאלה עם השוער יפתח גם במשחק הגומלין השיב המאמן: “בלי נדר”.

קדוש, שהגיע להפועל עוד לפני החתמתו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, התאכזב מאוד מהפיכתו לשוער השני וביקש לעזוב בחלון ההעברות של ינואר להפועל רעננה שרצתה בו מאוד. בשיחה שקיימו המאמן והשוער התבקש קדוש להישאר בקבוצה, ובאותו המעמד הבטיח לו קלינגר שהוא ישחק בכל המשחקים במסגרת הגביע.

 

 

עד כה שותף קדוש בשני משחקי ליגה בלבד – מול הפועל עכו ובדרבי הראשון של העונה מול מכבי – ושוב מול עכו בשמינית הגמר, ובשלושתם הוא גילה יכולת טובה. גם בדרבי בגביע (2:2), למרות שהשער הראשון של ניקיטה רוקאביצה נכבש בגלל טעות שלו, הפגין קדוש יכולת טובה ומנע שני שערים לפחות – במחצית הראשונה מול סינטיהאו סולליך ולקראת הסיום מול אופיר מזרחי.

התיקו גורם לחשש בהפועל מפני קהל מועט במשחק הגומלין, ובמועדון מעריכים שמספר האוהדים של מכבי שיגיעו אליו יהיה נמוך בהרבה מההערכות המוקדמות, ובהתאם גם ההכנסות ממנו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר