עמית זנטי. על טעויות משלמים (צילום: צלמוס)
עמית זנטי. על טעויות משלמים (צילום: צלמוס)

מה גרם ליעקב שחר להפסיק את המשא ומתן עם עמית זנטי?

במכבי חיפה נדהמו מדרישתו של הקשר הצעיר לקבל מענק חתימה בסך של 250,000 יורו. בתקופה הקרובה הוא לא ייכלל בסגל וייתכן שאף ייאסר עליו להשתתף באימונים

פורסם בתאריך: 7.9.17 17:35

פיצוץ בין עמית זנטי למכבי חיפה הוביל לכך שעם סיום מועד ההעברות נשאר השחקן במכבי, אך במועדון מעריכים כי סיכוייו להיות משותף במשחקי הקבוצה הם נמוכים מאוד. מכבי תכננה להחתים את הקשר הצעיר על חוזה ארוך טווח לחמש שנים ולהשאילו לעונה אחת כדי שיצבור ניסיון ודקות משחק, אך דרישתו של זנטי לקבל מענק חתימה בסך של 250,000 יורו במעמד החתימה על החוזה הוביל להפסקת המשא ומתן על ידי נשיא המועדון יעקב שחר.

במכבי טוענים כי החוזה שהציע שחר לזנטי הוא הגבוה ביותר שהציע אי פעם לשחקן בגילו, אך כשהנשיא שמע על המענק שדורש השחקן הוא הורה להפסיק לאלתר את המגעים ולהודיע לזנטי כי לא יושאל לקבוצה אחרת. בימים הקרובים מתכוונים במכבי להבהיר לקשר כי בתקופה הקרובה הוא לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחקים ויצפה בחבריו מהיציע.

במכבי מציינים כי ייתכן שעל זנטי ייאסר להתאמן במסגרת הקבוצה והוא יוזמן לאימונים אישיים עם צוות אימון משני בראשות הסקאוט גוסטבו בוקולי, כפי שנעשה עד לאחרונה עם השחקנים המנודים.

על אף היותו שחקן בית לא זוכה זנטי לתמיכת האוהדים, ונראה שכעת, גם אם יסכים לחתום על החוזה שהוצע לו, דרכו בחזרה אל לבם של אוהדי הקבוצה תהיה קשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודה

    כל הכבוד לזנטי , סוף סוף דורש מה שחושב שמגיע לו . שחר עם אסופת שחקני הרכש שלו לא יגיע רחוק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר