רחל שפירא. “אם יואב כץ בחר לא להזכיר את רובי זו הבעיה שלו” (צילום: צלמוס)
רחל שפירא. “אם יואב כץ בחר לא להזכיר את רובי זו הבעיה שלו” (צילום: צלמוס)

כץ מאיים בהגשת תביעה נגד עיתונאי ודורש התנצלות משפירא

אוריאל דסקל הוזמן להרצות באירוע פתיחת העונה של מ.ס רובי, ולטענתו של יואב כץ הוא אמר שהבעלים השתלט על הפועל בחינם. כץ גם דורש התנצלות מרחל שפירא שאירחה את האירוע, אך היא מסרבת לכך

פורסם בתאריך: 29.12.17 09:27

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מאיים להגיש תביעת דיבה נגד העיתונאי אוריאל דסקל אם זה לא יפרסם התנצלות על דברים שאמר באירוע שקיימה מ.ס רובי לפני פתיחת העונה. דסקל, שהרצאותיו זוכות לפופולריות רבה ושרבות מהן מתייחסות לפן הכלכלי של הספורט בארץ ובעולם, הוזמן להרצות בפני עשרות אוהדים של מ.ס רובי. לטענתו של כץ, במהלך האירוע שנערך בביתה של רחל שפירא, אלמנתו של רובי שפירא, אמר דסקל דברים לא מחמיאים עליו.

באמצעות עו”ד אמל חינאוי שלח כץ לדסקל מכתב התראה לפני תביעה, שבו נטען כי הדברים שנאמרו על ידו, ובהם שכץ השתלט על הפועל בחינם, הם בבחינת הוצאת דיבה. כץ דורש מדסקל לפרסם עד לסוף חודש דצמבר התנצלות בכלי תקשורת שונים, ולא – תוגש נגדו תביעה בסך של 100,000 שקל.

יצוין כץ רכש את הפועל לפני 14 שנה מהמפרקים שניהלו את המועדון ושילם תמורת הבעלות סכום המוערך ב־700,000 דולר, וזוהי הסיבה לכך שהוא זועם על דסקל.

במקביל שלח כץ גורם מטעמו לשפירא, וזה דרש ממנה לגנות את הדברים ולהתנצל על כך שהיא לא קטעה את דסקל. שפירא השיבה כי היא תגנה כל מקרה של אלימות אך כלל לא שמעה את הדברים שמייחס כץ לדסקל ולכן היא לא תתייחס לכך.

עם או בלי קשר לכך, לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה (0:2) בשבת – יממה לאחר האזכרה במלאת 16 שנה למותו של רובי שפירא – לא נערך באיצטדיון טקס לזכרו ושמו כלל לא הוזכר.

 

 

דסקל: “עדיין לא קיבלתי את המכתב. בכל מקרה, אינני זוכר שבאותו האירוע התייחסתי לכץ. כשאקבל את המכתב אוכל להתייחס אליו ברצינות”.

עו”ד חינאוי: “אני מקווה שדסקל יתייחס למכתב וימצא את הדרך להתנצל בפני כץ”.

שפירא: “לא שמעתי שדסקל דיבר בכלל על כץ. אם כץ בחר לא להזכיר את רובי זו הבעיה שלו”.

סגנו של כץ דורון אוסידון: “לא יכול להיות שאוהדי הקבוצה ששפירא היא הנשיאה שלה יקללו את כץ מדי משחק ושבביתה ייאמרו דברים שפוגעים בו והיא לא תגנה את זה. התאכזבנו מאוד מסירובה לגנותם”.

 

אוריאל דסקל באירוע פתיחת העונה של מ.ס רובי. “עדיין לא קיבלתי את המכתב”

אוריאל דסקל באירוע פתיחת העונה של מ.ס רובי. “עדיין לא קיבלתי את המכתב”

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר