חנן ממן. שוב לא שקט (צילום: צלמוס)
חנן ממן. שוב לא שקט (צילום: צלמוס)

ממן כועס על כץ ועשוי לדרוש שחרור כבר בינואר

בצוות המקצועי של הפועל חיפה חוששים כי בשל היכולת המצוינת של חנן ממן ינסו קבוצות אחרות לפתות אותו בחוזה יקר, וכי הדבר עלול לגרום למתיחות בין הקפטן לבעלים שתפגע בקבוצה

פורסם בתאריך: 7.12.17 08:41

קפטן הפועל חיפה חנן ממן כועס על הבעלים יואב כץ שעדיין לא התייחס להצעתו לחוזה חדש, ומקורבים לשחקן טוענים כי אם הוא יקבל הצעה מאחת מהקבוצות הבכירות בליגה הוא ידרוש לקבל שחרור כבר בחלון ההעברות בינואר הקרוב. ממן, שחלק גדול מהצלחתה של הקבוצה השנה מיוחס לו, ציפה שכץ יעביר לו הצעת נגד להצעה שהעבירו נציגיו לחוזה חדש לשלוש שנים, ומקורביו טוענים שהבעלים כלל לא התייחס להצעה ולא שוחח עם הקשר גם בשבועות שבהם הוא היה בארץ.

ממן יסיים את חוזהו בהפועל בתום העונה, ומפתיחת חלון ההעברות בינואר הוא יהיה רשאי לשאת ולתת עם קבוצות אחרות. מנגד, כץ אינו מחויב לשחררו, ובמצב כזה יהפוך ממן לשחקן חופשי בתום העונה. בצוות המקצועי של הפועל חוששים כי בשל היכולת המצוינת של הקפטן ינסו קבוצות אחרות לפתות אותו בחוזה יקר, וכי הדבר עלול לגרום למתיחות בין השחקן לכץ – מתיחות שתגלוש גם לחדר ההלבשה ותפגע בקבוצה.

 

 

שחקן נוסף שלא מרוצה מיחסו של כץ הוא מקסים פלקושצ’נקו, שאמנם חתום לשנתיים נוספות אך מצפה לשדרוג בשכרו. “איך יכול להיות ששחקן בליגת העל מרוויח 6,000 או 7,000 שקל בחודש, ועוד מצפים ממנו להיות הכוכב הבא של המועדון?”, אמר השבוע מקורב לשחקן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר