ירון מזוז וישראל כץ. "אני איש של שטח" (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)
ירון מזוז וישראל כץ. "אני איש של שטח" (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)

כך חגג סגן השר ירון מזוז את יום הולדתו ה-55

סגן השר להגנת הסביבה ערך כנס הסברה שאליו הגיעו שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ומועצות ופעילי שטח מחיפה ומהקריות. למרות הציפיות של הנוכחים, הכרזה על ריצה לראשות העיר חיפה לא היתה שם

פורסם בתאריך: 10.7.17 19:51

לא פחות מ-1,000 מוזמנים, ובהם שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ומועצות, ראשי סניפים של הליכוד, חברי מרכז הליכוד ופעילים מחיפה ומהקריות, השתתפו אתמול (ראשון) בכנס ההסברה שקיים סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז בקרית מוצקין, ועל הדרך הוא גם חגג את יום הולדתו ה-55.

היו שם שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין ישראל כץ, שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים יובל שטייניץ, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, השר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת זאב אלקין ושר התקשורת איוב קרא. לא הפסידו את האירוע גם יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, סגן שר הבינוי והשיכון ח"כ ז'קי לוי, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ דודי אמסלם, סגנית יו"ר הכנסת ח"כ נאוה בוקר וח"כ אמיר אוחנה. עוד השתתפו בחגיגה ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי, ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי, ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ, ראש העיר טירת כרמל אריה טל וראש המועצה המקומית אבן יהודה אבי הררי.

האירוע נפתח בסרטון שסקר את פעילותו של מזוז בכנסת וכלל גם ברכה אישית מראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל את הנוכחים עניינה השאלה אם סגן השר יכריז על ריצה לראשות העיר חיפה, כפי שהוא אמר ל"כלבו – חיפה והצפון" רק לפני כחודש. מזוז לא סיפק הצהרה מחייבת, אבל בדברים שהוא נשא היתה קריצה לבוחרים החיפאים: "אני נרגש לראות את כולם פה, באים לברך ולהגיד תודה – לי ולמפלגת הליכוד. נבחרתי לכנסת על המשבצת של מחוז צפון, ואני פועל ללא הפסקה לצמצום הזיהום במפרץ חיפה ונמצא בקשר יומיומי עם תושבי חיפה והקריות. אני איש של שטח. שום בעיה לא תיפתר בירושלים אלא רק דרך השטח. באתי לכנסת על הטיקט החברתי ואני מסייע לחלשים ונלחם בהתעללות בחסרי ישע. גולת הכורת מבחינתי היא תפקידי כיו"ר המועצה הציבורית של פרויקט 'מחשב לכל ילד' כמינוי אישי של ראש ממשלה, ואמשיך לחלק מחשבים לילדי רווחה. כמו שאני אומר לא מעט לאחרונה – בבחירות הבאות הליכוד יביא 40 מנדטים ונמשיך להוביל את מדינת ישראל בגאווה".

 

ירון מזוז עם בכירי הליכוד. 40 מנדטים בבחירות הבאות? (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)

ירון מזוז עם בכירי הליכוד. 40 מנדטים בבחירות הבאות? (צילום: גרשון איתן וציון זאנה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר