דובנוב 26 במרכז קסטרא. בצהרי שישי יתקיימו שם ג'אם סשנים
דובנוב 26 במרכז קסטרא. בצהרי שישי יתקיימו שם ג'אם סשנים

אח קטן לחומוס דובנוב 26

לסניף בנוה שאנן הצטרף סניף חדש במרכז קסטרא, והרעיון בו הוא פשוט: שלמו על מנת חומוס ועל כוס לימונדה ותקבלו כמה מילויים חוזרים שתצליחו לבלוס

פורסם בתאריך: 11.10.17 17:15

אח קטן נולד לחומוס דובנוב 26 מנוה שאנן – במרכז קסטרא. את חומוס דובנוב 26 אין הרבה חיפאים שלא מכירים, ואם לא בשם הזה אז בשמו הקודם – חומוס אליהו. החומוסייה הקטנה הוקמה לפני כחמש שנים ברמות רמז, ובזכות קרבתה לטכניון והמחירים הזולים היא הפכה למעוז הסטודנטים והחבר'ה הצעירים. היא מעוצבת בעיצוב צעיר ואקלקטי, עם רהיטים מרחבי העולם ועם קיר שלם המוקדש לאייקון הרגאיי בוב מארלי, וכך נראה גם הסניף החדש.

 

קיר בוב מרלי בדובנוב 26. רגאיי פארטי

קיר בוב מארלי בדובנוב 26. רגאיי פארטי

 

החומוסייה בנוה שאנן שייכת לאמיר פיינגולד, ובקסטרא יש לו שני שותפים – אבירם אלישע וגילית ויסוקר – והמנהלת שלה היא מאי פיינגולד, בתו של אמיר. הקונספט בחומוסייה הוא פשוט – חומוס ולימונדה בריפיל. קראתם נכון – תשלמו על מנה אחת ועל כוס שתייה אחת ותקבלו כמה מילויים חוזרים שתצליחו לבלוס. תוכלו למצוא שם חומוס עם גרגירים, חומוס עם טחינה, חומוס עם פול, חומוס שקשוקה, חומוס עם פטריות, חומוס עם בשר ומשאוושה, ולצדם סלט או צ'יפס, והכל ב-36-20 שקל (בריפיל, כן?), וכמובן שאפשר לקחת חומוס הביתה במשקל.

 

דובנוב 26. אפשר ריפיל?

דובנוב 26. אפשר ריפיל?

 

החומוסייה (הכשרה) פועלת בימים ראשון -שישי בשעות 17:30-9:30. מדי פעם היא תישאר פתוחה עד שעות מאוחרו יותר, ובצהרי שישי יתקיימו בה ג'אם סשנים. אז אם בא לכם חומוס עם אווירה קפצו לדובנוב 26. ואל תשכחו למסור ד"ש לבוב מרלי.

 

אמיר ומאי פיינגולד. האבא בעלים, הבת מנהלת

אמיר ומאי פיינגולד. האבא בעלים, הבת מנהלת

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר