חנות סקס. מיכי אלפר: "אני בתור אשה בטח לא הייתי מצביע בעד" (צילום: AP)
חנות סקס. מיכי אלפר: "אני בתור אשה בטח לא הייתי מצביע בעד" (צילום: AP)

למה התנגד חבר מועצת העיר מיהדות התורה-ש"ס לחנות סקס?

חבר מועצת העיר מיכי אלפר: "קומם אותי שמדיניות הוועדה היתה לא לפעול נגד העובדה שהמקום פועל ללא היתר. כשבית ספר נפתח מחוסר ברירה במבנה מסחרי מיד רצו לשופט תורן והוציאו צו איסור כניסה למבנה. שם היה דחוף לסגור את המקום, ופה זה בסדר?". השתכנעתם?

פורסם בתאריך: 6.11.17 14:16

ישיבת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה – חיפה. החמו"צים (חברי המועצה) הנוכחים: יו"ר הוועדה חדוה אלמוג, שרית גולן שטיינברג, אביהו האן, רמי לוי, סופי נקש, מיכי אלפר ועוד. לפתחה של הוועדה מתגלגלת בקשה לאשר שימוש חורג של מבנה ממלאכה למסחר, ובמילים אחרות – חנות סקס. המתנגד: אלפר מסיעת יהדות התורה-ש"ס שגם מבקש שיציינו את התנגדותו. הבקשה מאושרת ברוב קולות.

 

 

אלפר, נגד חנות סקס?

"תראה, המקום הנ"ל פועל ללא היתר משנת 2011 אם אני לא טועה. קומם אותי שמדיניות הוועדה היתה לא לפעול נגד העובדה שהמקום פועל ללא היתר. כשבית ספר או גן ילדים נפתח ב-1 בספטמבר מחוסר ברירה במבנה מסחרי בשכונת הדר מיד רצו לשופט תורן והוציאו צו איסור כניסה למבנה. שם היה דחוף לסגור את המקום, ופה זה בסדר? שאלתי איך המדיניות עובדת. ברור שאני לא יכול לתמוך במקום כזה, והייתי מצפה מאיתנו כאנשים נורמטיביים לדאוג שמקומות כאלו לא יהיו קרובים אלינו ושלא יהיו בכלל".

מבחינה דתית?

"זה לא קשור לדת. אני בתור אשה בטח לא הייתי מצביע בעד, ובאופן כללי אני חושב שלא ראוי להצביע בעד מקום כזה. אבל השאלה שלי התייחסה לחוסר השוויוניות של הוועדה המקומית".

גולן שטיינברג, הצבעת בעד.

"בתור אשה אין לי בעיה עם חנות למוצרי סקס כל עוד אני יודעת שאין חשש לפגיעה מינית בגבר או באשה ללא קשר למין. לא שיקולים דתיים צריכים להנחות אותנו אלא שיקולים של הגנה על הציבור, וכך הצבעתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר