נטע אלחמיסטר ורמי גרשון. האיש שאיתה (צילום: פרדי מולי)
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון. האיש שאיתה (צילום: פרדי מולי)

נטע אלחמיסטר השאירה אבק לשלומית מלכה

הדוגמנית שכבר הפכה לאחת משלנו קטפה את פרס דוגמנית השנה של הירחון "את". בן זוגה רמי גרשון היה לצדה בזמן ההכרזה, ואפילו זכה לאזכור בתודות שפיזרה אלחמיסטר

פורסם בתאריך: 13.9.17 09:56

אתמול (שלישי) נערכה תחרות פרסי האופנה 2017 של הירחון "את". בקטגוריית דוגמנית השנה התמודדו אושיות כמו ליליה קרישטלוב, ניבר מדר, סופיה מצ'טנר, שון לוי ושלומית מלכה, אבל את התואר קטפה דווקא נטע אלחמיסטר, שכבר הפכה לאחת משלנו. כדורגלן מכבי חיפה רמי גרשון היה שם לצדה ואפילו קיבל אזכור בין התודות שפיזרה אלחמיסטר כשעלתה לבמה לקבל את הפרס. הזכייה הפתיעה רבים מהתעשייה מכיוון שהתחושה הכללית היתה שמלכה תקטוף את הפרס בזכות העבודות שעשתה ברחבי העולם ולא פחות מכך – בגלל פרשיית הקורקינט. אבל מכיוון שבקטגוריה הזו הבחירה היתה של קהל האינסטגרם – המגרש הביתי של אלחמיסטר – היא לא השאירה למלכה שום סיכוי.

עדי עוז, עורכת הירחון "את", הפתעה?

"זו באמת זכייה מפתיעה. כולם היו בטוחים שמלכה תזכה, אבל זה מעיד על הכוח האדיר של האינסטגרם. מה שיפה לגבי נטע זה שהיא בנתה את עצמה לבדה במו ידיה. היא יצרה לעצמה קהל משלה, וזה מרשים ומעורר השראה. מבחינתנו זו סגירת מעגל כי כתבת המגזין עליה התפרסמה אצלנו לפני כשנתיים וחצי".

 

אלחמיסטר. מגיעה לה גם תמונה לבד, בלי גרשון (צילום: פרדי מולי)

אלחמיסטר. מגיעה לה גם תמונה לבד, בלי גרשון (צילום: פרדי מולי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר