אשכול התערוכות "אמנות מסוכנת"
אשכול התערוכות "אמנות מסוכנת"

אשכול אחד, 80 אמנים (וידאו)

באשכול הערוכות החדש של מוזיאון חיפה - "אמנות מסוכנת" - יציגו אמנים ישראליים ובין לאומיים ובהם ויק מוניז, טרייסי מופט, דניאל ארזולה, אלדד רפאלי, בן הגרי, Dede וניצן מינץ ו-AME72

פורסם בתאריך: 10.11.17 16:10

ביום רביעי ערך מוזיאון חיפה לאמנות מסיבת עיתונאים לקראת אשכול תערוכות חדש – "אמנות מסוכנת" – שייפתח מחר (מוצ"ש). האשכול, שאותו אוצרת סבטלנה ריינגולד, עוסק בתגובתם של אמנים לצמצום והגבלת החופש האזרחי בארץ ובעולם, והתערוכות מתייחסות לנושאים חברתיים כמו הזכות להפגנה ולהגנה, זכויות הנשים, זכויות הקהילה הלהט"בית וזכויות הפליטים.

באשכול משתתפים כ-80 אמנים ישראליים ובין לאומיים ובהם ויק מוניז, טרייסי מופט, מריה מריה אחא-קוצ'ר, גילברט וג'ורג', דניאל ארזולה, גיל יפמן, חן שיש, אלדד רפאלי, בן הגרי, עודד בלילטי, אורן זיו, נירית טקלה, קרן ענבי, Dede וניצן מינץ ו-AME72.

 

עבודה של אנה מירקין באשכול התערוכות "אמנות מסוכנת"

עבודה של אנה מירקין באשכול התערוכות "אמנות מסוכנת"

 

 

ממוזיאון חיפה נמסר כי היצירות המוצגות באשכול נועדו לא רק לייצג את מאבק הנחלשים, אלא גם ליצור מרחב של התערבות אקטיבית. האמנים המציגים באשכול מבקשים להשתחרר מטבעות החנק האידיאולוגיות של הפוליטיקה ההגמונית ולחשוף את האנטגוניזם ואת האלימות הבלתי מוצדקת המגולמים בתוכה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר