המנצח רועי אופנהיים (צילום: יפים גרובוי)
המנצח רועי אופנהיים (צילום: יפים גרובוי)

"בלונה" של שירה גפן תפתח את פסטיבל הצגות הילדים

ההצגה המוזיקלית שמפיקה התזמורת הסימפונית חיפה היא העיבוד הראשון לתיאטרון של ספרה של גפן. ההצגה עוסקת בילד שעוזב את הבלון שלו בטעות ויוצא בעקבותיו למסע לעולם הבלונים. שש הצגות מקור ישתתפו במסגרת התחרותית בפסטיבל

פורסם בתאריך: 1.1.18 12:54

פסטיבל הצגות הילדים הבין לאומי ה-28 יתקיים בחול המועד פסח, אך כבר כעת פורסם שמה של הצגת הפתיחה. מדובר בהצגה "בלונה", המבוססת על הספר "בלונה" של שירה גפן אשר מעובד בפעם הראשונה לתיאטרון. את ההצגה המוזיקלית מפיקה התזמורת הסימפונית חיפה.

ההצגה עוסקת בילד שעוזב בטעות את הבלון שלו ויוצא בעקבותיו למסע אל המקום שאליו מגיעים כל הבלונים – מעבר לקשת ומעל לכוכבים. כשהילד מגיע לשם הוא פוגש את בלונה – ילדה שהגיעה לעולם הבלונים משום שלא היתה מוכנה להרפות מחוט הבלון שלה ועפה איתו לשמים. ההיכרות בין השניים מאפשרת להם ללמוד על הדרך שבה ניתן להרפות ולשחרר בלון.

 

 

בהפקה משתתפים השחקנים רפאל עבאס, הראל זיסמן ונוהר קורן, מקהלת הילדות בת שיר והתזמורת הסימפונית חיפה. על התזמורת מנצח רועי אופנהיים, המנהל המוזיקלי של ההצגה הוא נדב ויקנסקי, והבמאית היא גליה פרדקין.

פסטיבל ההצגות הבין לאומי יימשך שלושה ימים ויתחרו בו שש הצגות מקור שנבחרו מתוך יותר מ-100 מחזות. במסגרות אחרות בפסטיבל יוכלו המבקרים לצפות בחינם בהצגות ובמופעי רחוב ססגוניים מרחבי העולם. המנהל האמנותי של הפסטיבל הוא הבמאי והשחקן איציק ויינגרטן, ומנכ"לית הפסטיבל היא מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר