דותן ברום בלבוש דראג בבית הקהילות (צילום: בן אופיר)
דותן ברום בלבוש דראג בבית הקהילות (צילום: בן אופיר)

ערב שירה גאה בבית הקהילות לגאווה וסובלנות

לא רק בתל אביב: בערב שנושא את הכותרת "נפלאתה" ומתקיים בשיתוף עם כתב העת לספרות "הו!" יקראו משיריהם משוררים בולטים כמו דורי מנור, אנה הרמן, אפרת מישורי ודותן ברום, וערן צור יופיע

פורסם בתאריך: 28.9.17 11:35

ערב שירה גאה יתקיים הערב (חמישי) בשעה 19:30 בבית הקהילות לגאווה וסובלנות בחיפה ברחוב מסדה 6. הערב נקרא "נפלאתה", כשם האנתולוגיה לשירה גאה שהתפרסמה השנה בהוצאת חרגול ושעורכיה הם רונן סוניס ודורי מנור, והוא נערך בשיתוף עם כתב העת לספרות "הו!". בערב ישתתף הזמר והיוצר ערן צור, והמשוררים שיקראו בו הם דורי מנור, רונן סוניס, אנה הרמן, אפרת מישורי, אורית פוטשניק ודותן ברום.

ערב שירה הוא אירוע יחסית חריג בנוף של הפעילות הגאה בחיפה. "מכירות את זה שתמיד ערבי שירה קורים בתל אביב או שכל מיני אירועי תרבות גאה ו/או קווירית קורים בתל אביב?", כתב בפייסבוק דותן ברום, אחד ממשתתפי הערב שמתגורר בחיפה, "לא עוד. כאילו כן עוד, אבל לא רק בתל אביב. מחיפה תצא הבשורה".

ברום, ששיריו התפרסמו בכמה כתבי עת ועובדו למופע מוזיקלי, הוא פעיל בקשת החיפאית וחוקר היסטוריה קווירית ישראלית. "אני מתרגש שדבר כזה קורה אצלנו בחצר", הוא המשיך וכתב, "בית הקהילות שלנו, שנולד מתוך מאבקינו המתמשכים כקהילה, עולה וצומח מתוך עבודה אוהבת ומחויבת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר