מתחם בתי הזיקוק (צילום: רמי שלוש)
מתחם בתי הזיקוק (צילום: רמי שלוש)

אוחדו העתירות נגד תוכנית הרחבת הבנייה במתחם בז"ן

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע כי הדיון בעתירתן של שמונה הרשויות המקומיות ועתירתם של שלושת ארגוני איכות הסביבה יאוחד. הדיון יתקיים ב-12 בדצמבר

פורסם בתאריך: 26.9.17 08:14

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע כי יאוחד הדיון בשתי העתירות שהוגשו לאחרונה נגד אישור התוכנית להרחבת הבנייה במתחם בתי הזיקוק – עתירתן של שמונה הרשויות המקומיות ועתירתם של שלושת ארגוני איכות הסביבה. בכך נענה בית המשפט בחיוב לבקשה לאיחוד הדיון בעתירות שהגישו לפני כשבועיים שמונה הרשויות המקומיות באמצעות עו"ד ישי שנידור.

בנימוקי הבקשה נכתב: "עניינן של שתי העתירות הוא באותן החלטות של המועצה הארצית לתכנון ובנייה ושל ועדת המשנה לעררים שלה בעניין התוכנית. מובן מאליו ששתי העתירות חולקות רקע עובדתי וסטטוטורי משותף, וכן קיימת חפיפה מסוימת בטיעונים וחפיפה חלקית בסעדים המבוקשים. לאור זאת, שיקולי יעילות וחיסכון במשאבי הצדדים ובמשאבים דיוניים מצדיקים את שמיעת העתירות במאוחד". בבקשה צוין גם כי היא מוגשת בהסכמת המשיבות בשתי העתירות – המדינה, חברת בז"ן וחברת חיפה כימיקלים שמפעלה הוא חלק מהמתחם.

בהחלטתו לקבל את הבקשה ציין סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה ד"ר רון שפירא כי "מובן מאליו שאין בהחלטה על איחוד הדיון בשתי העתירות כדי לגרוע מכל הזכויות והטענות שעומדות לכל אחד מהצדדים בכל אחת מהעתירות".

בהחלטה נקבע גם כי דיון מאוחד בשתי העתירות יתקיים ב-12 בדצמבר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר