תמרור האוסר על כניסת משאיות מזהמות לחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
תמרור האוסר על כניסת משאיות מזהמות לחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

איסור כניסת רכבים מזהמים לחיפה יחל ב-1 בפברואר

החל ממועד זה תיאסר הכניסה לעיר והחניה בה לכלי רכב מזהמים במשקל כולל של יותר משלושה וחצי טון, אלא אם הותקן בהם מסנן חלקיקים להפחתת זיהום האוויר. העוברים על החוק יספגו קנסות

פורסם בתאריך: 23.11.17 08:06

לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת אישרה בתחילת החודש את התיקון לצו התעבורה שיאפשר לעיריית חיפה ולמשרד להגנת הסביבה לממש את תוכניתן להטלת קנסות על רכבים מזהמים שייסעו בשכונות המגורים של העיר, הודיעו העירייה והמשרד על המועד להתחלת יישום התוכנית: 1 בפברואר 2018.

החל ממועד זה תיאסר הכניסה לעיר והחניה בה לכלי רכב מזהמים במשקל כולל של יותר משלושה וחצי טון, אלא אם הותקן בהם מסנן חלקיקים להפחתת זיהום האוויר. בשלב השני של יישום התוכנית, החל מינואר 2019, תיאסר הכניסה לעיר והחניה בה גם לכלי רכב מזהמים במשקל כולל נמוך משלושה וחצי טון – מוניות ורכבים מסחריים – שלא התקינו מסנן חלקיקים.

 

 

במסגרת הליך ליידוע הציבור נשלחו הודעות לכ-23,000 בעלי כלי רכב מזהמים על כך שתיאסר כניסתם לעיר בהתאם לשלב הראשון של התוכנית, וקמפיין הסברה לציבור הרחב ייצא לדרך בשבוע הבא.

להערכתם של העירייה והמשרד להגנת הסביבה, יישום הפרויקט יוביל להפחתה של יותר מ-20 אחוז מזיהום האוויר התחבורתי בעיר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב סייפן

    שלטים הללו מלמדים ל פופוליזם טהור של העירייה משאיות בעיר תחתית לא אבל כניסה לאזורי מגורים ובתי ספר וגני ילדים כן ובגדול לכל סוגי המשאיות לא מאמינים בואו לרחוב הסייפן ותיווכחו כמה שהעירייה והעומד בראשה מתעמרים בתושבים ודואגים רק לטייקונים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר