ח"כ יעל כהן פארן (צילום: דוברות המחנה הציוני)
ח"כ יעל כהן פארן (צילום: דוברות המחנה הציוני)

כינוס מיוחד בכנסת על הקמת מועצה מקומית תעשייתית במפרץ

בכינוס שאותו יזמה ח"כ יעל כהן פארן ישתתפו ראשי ונציגי רשויות מקומיות, נציגי משרדי ממשלה, חברי כנסת ותושבים. כהן פארן: "מועצה תעשייתית תפקיע את האפשרות של התושבים והרשויות לפקח על התעשיות המזהמות"

פורסם בתאריך: 16.11.17 20:03

ח"כ יעל כהן פארן מסיעת המחנה הציוני, שהיא אחת מארבעת ראשי השדולה למען תושבי מפרץ חיפה בכנסת, יזמה כינוס מיוחד בכנסת בנושא האפשרות הנבחנת בימים אלה להקמת מועצה מקומית תעשייתית במפרץ חיפה. הכינוס שיתקיים ביום שני באולם שפרינצק בכנסת נועד לצורך קיום דיון ציבורי רחב בסוגיה, וישתתפו בו ראשי ונציגי רשויות מקומיות במפרץ, נציגי משרדי ממשלה, חברי כנסת ותושבים.

בימים אלה בוחנת הוועדה הגיאוגרפית של משרד הפנים את האפשרות להפיכתו של מתחם בתי הזיקוק ומתחם קרקעות הצפון הצמוד לו למועצה מקומית תעשייתית, תוך גריעתם של שני המתחמים משטח השיפוט המוניציפלי של עיריית חיפה שבו הם כלולים כיום.

 

 

מלשכתה של כהן פארן נמסר כי "מועצה תעשייתית בחיפה תפקיע את האפשרות של התושבים והרשויות המקומיות להשפיע, לפקח ולהתערב בתעשיות המזהמות שבאזור על מנת לדאוג לבריאות הציבור".

לעומת זאת, כפי שדווח כאן אתמול, התאחדות התעשיינים בישראל תומכת בהקמת מועצה תעשייתית במפרץ ומציגה נימוקים מפורטים להצדקת המהלך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר