דפנה אולמן בארי (צילום: אלדד שושן)
דפנה אולמן בארי (צילום: אלדד שושן)

קוראים לי דפנה אולמן בארי

ואני בת 48, נשואה ואם לשתיים, לשעבר יו”ר ארגון מעגל נשים חיפה וחברה בו בהתנדבות כבר 14 שנה

פורסם בתאריך: 10.11.17 10:42

כיצד הפכת לפעילה חברתית?

“אני מתנדבת בארגון מעגל נשים במשך 14 שנה ומשמשת השנה גם חונכת בנבחרת 20 של קוד המנצח – החברה של אחי אלון אולמן. הצטרפתי למעגל נשים חיפה לאחר ששמעתי על הפעילות מגיסתי אורטל אולמן, וידעתי שזה יתאים לי כי אני אוהבת אנשים ואוהבת לתת ולעזור. כיהנתי כיו”ר המעגל בשנים 2006 ו־2007. מעבר לפעילות ההתנדבותית מגדיל המעגל גם את המעגל החברתי, ובמשך השנים רכשתי לי חברות לחיים”.

מהו מעגל נשים?

“מעגל נשים הוא ארגון בינלאומי, התנדבותי וא-פוליטי של נשים צעירות, שמטרותיו הן לעודד הבנה ואחווה בין נשים מתרבויות ומרקעים שונים ולהגביר את מעורבותן ואת תרומתן למען הקהילה. המוטו של הארגון הוא חברות ועזרה לזולת – Friendship and Service. מעגל נשים, שבו יש השנה 28 חברות, מסייע לקהילה ולאלה שמזלם לא שפר עליהם, בעיקר נשים וילדים בסיכון. כל החברות בארגון פועלות מתוך מחויבות אישית וללא שכר, והכסף שנתרם מועבר כולו לטובת הנזקקים לו. חברות המעגל נפגשות פעם בחודש, מעלות את כל בקשות הסיוע שהתקבלו ומצביעות על הפרויקטים השונים. למימון הפרויקטים מקיים המעגל הרצאות, הצגות, מסיבות, הופעות וערבי התרמה”.

 

 

מה מחזיק אותך במשך 14 שנה במעגל נשים חיפה?

“כל עוד אוכל לתרום ולעשות אהיה במעגל נשים. בשנה שעברה הייתי מעורבת בהקמתם של שני עסקים חדשים אז הייתי קצת פחות מעורבת במעגל, אבל אני משתדלת להיות כל הזמן בעניינים ולעזור. השנה הזמנתי את כל חברותי למעגל לערוך את הישיבה הראשונה בראשותה של היו”ר שגית גרעיני באולם הכנסים במלון שבבעלות משפחתי. להתנדב ולעשות למען האחר אלה זכויות שממלאות באנרגיות טובות ובגאווה ומחנכות את דור ההמשך לנתינה, וזה סיפוק אדיר. לראות את הילדים החמודים שאנחנו עוזרות להם מחייכים מרגש אותי בכל פעם מחדש”.

מהו המסר שלך?

“תתנדבו, תשאלו איך ניתן לעזור ולהיות מעורבים בקהילה. מי שנותן, תמיד מקבל. אנו, חברות מעגל נשים, מאמינות שפעילותנו המשותפת מביאה לידי ביטוי את הצורך בלקיחת אחריות כאזרחים הקשובים לבעיות בחברה הישראלית, ומקוות שביחד נמשיך לסייע לאלה הזקוקים לכך וליהנות מהאושר שבנתינה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר