ליאת שטיינר
ליאת שטיינר

קוראים לי ליאת שטיינר

ואני חברה במעגל נשים חיפה, פעילה חברתית למען הקהילה ויוזמת הפרויקט “הילדים של כולנו - העתיד של מחר”

פורסם בתאריך: 4.8.17 12:24

ספרי על פעילותך החברתית.

“אני נשואה לאייל ויש לנו שמונה ילדים – חמישה שאני ילדתי ושלושה של בעלי שלהם אני משמשת אמא שנייה. אני עובדת במרכז שירות ארז שהוא עסק משפחתי, ועוזרת גם בדלת צלחה שהוא עסק משפחתי נוסף, ולומדת קונדיטוריה. זה שנים שבעלי ואני תורמים למשפחות שידן אינה משגת – החל בסיוע כספי, דרך רכישת מצרכים וכלה בשינוע תכולות בתים מתורם לנזקק. בשנה החולפת הצטרפתי למעגל נשים חיפה, שם העשייה היא ענקית. דרך המעגל אימצתי מועדוניות לילדים ממשפחות מעוטות יכולת שלהן אני דואגת לכל צורכיהן ולהשגת תורמים גדולים שיתמכו בילדים”.

כיצד מתבטאת התמיכה?

“בימים אלה אני מגייסת תורמים עבורם לרכישת ילקוטים, ציוד לבית הספר וביגוד והנעלה לשנת הלימודים הקרובה. בשבוע שחלף גייסתי תורמים מדהימים שתרמו ימי כיף בשתי בריכות, כולל אוכל, שתייה ופינוקים מדהימים לילדים. השמחה וההתרגשות היו עצומים והסיפוק הוא אדיר. הילדים פשוט ריחפו מאושר”.

איזה סיפור מרגש זכור לך?

“לשמחתי יש לא מעט סיפורים, כמו רכישה של שקי שינה לילדים שרצו לצאת לטיול, קניות של מצרכים למשפחות שהמקרר שלהן ריק, גיוס תחפושות בפורים, ורכישת רהיטים והובלתם לבתים ריקים. פעם ישבנו לארוחה משפחתית במסעדה נחמדה מעל הכנרת, ובשולחן מאחורינו ישבו שלושה חיילים קרביים ששוחחו על מה הם יכולים להזמין לאכול ומה לא בשל מגבלה כלכלית. בסוף הם הזמינו רק סלטים, חומוס אחד וקנקן מים, וכמובן שזה לא הספיק. בעלי ואני לא חשבנו פעמיים, הזמנו מהמלצרית שלוש מנות בשר עבורם ושלושה בקבוקי קולה ללא ידיעתם. כשהם קיבלו את ההזמנה הם היו בהלם. מבחינתי, אין מצווה גדולה יותר מלדאוג לאדם רעב, יותר מכל דבר אחר בעולם הזה”.

כיצד מתייחסים ילדייך לנתינה למען הקהילה?

“ילדי מתלווים אלי לכל הפעילויות שבהן אני משתתפת כי חשוב לי שהם יבינו ששום דבר אינו מובן מאליו. בדור של סמרטפונים, משחקי מחשב וקניונים, חשוב שהם יראו שיש ילדים שחיים אחרת ושסובלים ממחסור. דרך כך הם גדלים להיות רגישים, סובלניים, נדיבים ומכילים”.

מהן תוכניותייך להמשך?

“הפרויקט הבא הוא השגת ציוד לימודים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. יש המון ילדים שמגיעים לשנת הלימודים החדשה כשאפילו מחברת אין להם או עם נעליים קרועות. הלב שלי נשבר ממראות כאלה. לכן הקמתי את הפרויקט ‘הילדים של כולנו – העתיד של מחר’. אני דוגלת בתמיכה בכל ילד בדברים שבעינינו נראים קטנים אך בעיניהם הם גדולים – ציוד, לבוש והתחלת שנת לימודים בדיוק כפי שילדינו מתחילים, עם אושר בלב ועם שמחה בעיניים. חשוב לי שהם ירגישו שווים ויגיעו לבית הספר עם ילקוט מותאם לגיל, עם ציוד מלא ועם נעלי התעמלות חדשות. ילד מאושר גדל להיות בוגר מאושר, וכך, למרות הקשיים, הוא לא ייפול לעולם שכולו רע אלא יצמח”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר