נתנאל קורן
נתנאל קורן

קוראים לי נתנאל קורן

ואני רואה חשבון, נשוי+2, ומשמש בהתנדבות כמנהל החשבונות של עמותת חודש טוב

פורסם בתאריך: 1.9.17 14:10

איך הפכת לפעיל חברתי?

“כשנתיים אחרי הצבא התחלתי ללמוד לימודי תואר בראיית חשבון באוניברסיטה הפתוחה, ולפני כארבע שנים סיימתי את לימודי. עשיתי התמחות של שנתיים במשרד באזור חיפה, ולאחר מכן התחלתי לעבוד במשרדי רוזנבלט שירותי חשבונאות כרואה החשבון של המשרד. לפני כשנה בערך הגיע למשרדנו מייסד עמותת חודש טוב וביקש מאיתנו לנהל בהתנדבות את תחום הנהלת החשבונות של העמותה. מכיוון שמשרדנו דוגל במתן עזרה לציבור, הבעלים של המשרד אסף ודנה רוזנבלט נענו מיד לבקשה והסכימו לנהל את העניין ללא תמורה ולעזור ככל שניתן”.

מהי עמותת חודש טוב?

“בשנת 2010 החלה העמותה כפרויקט חיפאי שפועל בשלושת בתי החולים הגדולים בעיר. מדי חודש יוצאות קבוצות מתנדבים לבתי החולים עם חבילות שי, עם כלי נגינה ועם אמצעים נוספים במטרה להעלות חיוך על פניהם של החולים ומשפחותיהם. עם השנים הפרויקט הפך לעמותה רשומה ברשם העמותות עם פעילות בהיקף ארצי ועם מאות פעילים ומתנדבים. גדולתה של העמותה היא שכלל השותפים, העובדים והפועלים בה עושים זאת בהתנדבות מלאה, ללא תמורה וללא שכר”.

כיצד לוקחים חלק בפעילות העמותה?

“אחת מהמטרות של העמותה היא להנגיש את עשיית הטוב לכל אדם שחפץ בכך, ולכן צורת הפעולה והנגישות לעמותה הן קלות ופשוטות. כל שיש לעשות הוא לחפש את עמותת חודש טוב בפייסבוק, לשלוח הודעה עם היום, השעה ובית החולים שהייתם רוצים לבקר בו, ועמותת חודש טוב תתאם את הגעתכם לבית החולים ותעביר אליכם חבילות שי, וכל שנותר לכם הוא לצאת ולעשות טוב”.

מה מניע אותך?

“תמיד לימדו אותי שחשוב מאוד לעשות טוב ולעזור לזולת, ולצערי יש המון אנשים בארץ שזקוקים לעזרה. ככל שיותר אנשים יירתמו ויעזרו זה לזה, הצורך לעזרה יירד. ולעניין עזרה לעמותות – מכיוון שיש הרבה עמותות שעושות עבודת קודש, כמעט ללא תמיכה כספית מגורמי חוץ, כל עזרה תגרום להן להמשיך לעזור לזולת ולעשות טוב לעוד אנשים שזקוקים לעזרה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר