רועי ברונוסר
רועי ברונוסר

קוראים לי רועי ברונוסר

ואני אחגוג בפורים יום הולדת 31, נשוי לאפרת ואבא ליובל בת החצי שנה, וממייסדי המיזם “מלב אל לב”

פורסם בתאריך: 23.2.18 12:37

איך הגעת לעשייה חברתית?

“נולדתי וגדלתי בנוה שאנן, למדתי בתיכון אמי”ת, והייתי חבר בתנועת הנוער בני עקיבא. ענף הבנייה תמיד ריתק אותי, ולכן לאחר השירות הצבאי פניתי ללימודי תואר ראשון בהנדסת בניין באוניברסיטת בן גוריון בנגב, וכיום אני עובד בחברת אלקטרה בנייה ומנהל פרויקט מגורים ברעננה. בחטיבת הביניים התנדבתי מדי שבוע בעמותת נותנים באהבה שפעלה לחלוקת מזון לנזקקים, ושם עלה בי הרצון ליצור סוג של פרויקט קטן שיהיה הפרויקט השנתי שלי. פניתי לצחי וילנר, שהיה אז המדריך שלי בבני עקיבא, וביחד קבענו קונספט של חלוקת משלוחי מנות לבתי חולים ולבתי אבות בעיר. שם הפרויקט שבחרנו – ‘מלב אל לב’ – ממחיש את הסיבה שבגללה פנינו למיזם, והיא הנתינה הפשוטה שמשמחת את הזולת”.

ספר על המיזם שאתה עומד בראשו.

“בתחילת הדרך התורמים העיקריים היו המשפחות והחברים הקרובים שלנו, ובשנים הראשונות הגענו לכמעט 1,000 משלוחי מנות שחולקו בחיפה. בעשור האחרון צברנו תאוצה, התרחבנו ומצאנו תורמים נוספים שנרתמו בשמחה למיזם, ובשנת השיא חולקו יותר מ־4,000 משלוחים. המיזם שהחל בחיפה פרץ גבולות והתרחב לכל הארץ – לבתי החולים תל השומר ואיכילוב, לבית לוינשטיין ועוד. עם כספי התרומות אנו רוכשים את המוצרים שירכיבו את משלוחי המנות – אוזני המן, שוקולדים, סוכריות וחטיפים. אנחנו משתפים פעולה עם ספקים ועם מפעלים קבועים שמספקים לנו את המוצרים במחירים מוזלים. באריזת משלוחי המנות משתתפים עשרות ילדים ובני נוער מתנועת בני עקיבא ומבתי ספר בעיר, ולקראת מועד החלוקה אנחנו מכינים תוכנית עבודה מסודרת לפי אזורים, זמנים והאנשים האחראים לשינוע ולחלוקה, והכל כדי שהמבצע יתנהל על הצד הטוב ביותר. חשוב לציין שהפרויקט מתבצע בשיתוף עם עמותת נותנים באהבה”.

 

מה אתם מתכננים השנה?

“בחג פורים הקרוב נציין את השנה ה־16 לפעילותנו. בחג הזה נחלק כ־3,000 משלוחי מנות. האריזה תתבצע בנווה שאנן ביום שני על ידי המתנדבים, והחלוקה מתוכננת ליום שלישי – היום שבו מתחפשים בגנים ובבתי הספר. הילדים המתנדבים ייצאו לחלוקה כשהם מחופשים, עם גיטרות, עם שירונים ועם הרבה שמחה”.

איך אפשר להצטרף לעשייה הזאת?

“המעוניינים לתרום או להשתתף באריזה ובחלוקה מוזמנים ליצור איתי קשר דרך דף הפייסבוק שלי roee brunwasser או בטלפון 052-4414778”.

ומהו המסר שלך לקוראים?

“אנשים טובים נמדדים לא רק ברוחב חיוכם אלא ברוחב החיוך שהם מעלים על פניהם של אחרים. נסו לעשות טוב כדי לשמח את מי שזקוק לזה באמת”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר