רחוב אינטרנציונל
רחוב אינטרנציונל

פועלי כל העולם

והשבוע: רחוב אינטרנציונל

פורסם בתאריך: 28.1.18 11:40

היסטוריה: רחוב אינטרנציונל נקרא על שם האינטרנציונל הראשון, כלומר הסתדרות הפועלים הבין לאומית – ארגון ששאף לאחד את ארגוני העובדים השונים שהיו מבוססים על מעמד הפועלים. הארגון נוסד בשנת 1864, אז התקיימה האסיפה הראשונה שלו בלונדון, אנגליה. הקונגרס הראשון של האינטרנציונל נערך בשנת 1866 בז’נבה, שווייץ. בתחילתו כלל הארגון ארגוני פועלים, ארגונים אנרכיסטיים וארגונים סוציאליסטיים מבריטניה וארגונים רפובליקניים איטלקיים. הוא אורגן על ידי קבוצה קטנה שהתקבצה סביב קרל מרקס, שגם חיבר את התקנון שלו. כעבור כמה שנים התפצל האינטרנציונל הראשון לשלושה זרמים, בשנת 1872 עבר מרכזו לניו יורק, וכעבור שנתיים הוא פורק. למרות ההקשר אל האינטרנציונל הקומוניסטי, השם ניתן לרחוב ביוזמתו של ראש העיר אבא חושי כמחווה לארגוני העובדים בארצות הברית שראשיהם ביקרו בחיפה והרימו תרומה גדולה לעיר.

ווייז: נחנה את הרכב בכניסה לרחוב חביבה רייך.

האימון: אורכו של הרחוב הוא כ־1,000 מטר, ואנו נבצע אותו ארבע פעמים הלוך (בעלייה) וחזור (בירידה), ובסך הכל שמונה ק”מ. דרגת הקושי משתנה בתוך המסלול, ולכן היו קשובים לגופכם ושמרו כוח לכל האימון.

פעם ראשונה: נרוץ בקצב קל במשך 120 שניות ונלך במשך 60 שניות מתחילת הרחוב ועד לצומת המרומזרת השלישית (500 מטר). ננוח במשך שתי דקות, ואת חלקה השני של העלייה נרוץ בקצב קל במשך 60 שניות ונלך במשך 60 שניות. ננוח במשך שלוש דקות, נחזור בריצה קלילה לתחילת הרחוב, וננוח שוב במשך שלוש דקות.

פעם שנייה: נרוץ בקצב קל מתחילת הרחוב ועד לצומת המרומזרת השלישית. ננוח במשך שתי דקות, ואת חלקה השני של העלייה נרוץ בקצב קל במשך 120 שניות ונלך במשך 30 שניות. ננוח במשך שלוש דקות, נחזור בריצה קלילה לתחילת הרחוב, וננוח שוב במשך שלוש דקות.

פעם שלישית: נרוץ בקצב בינוני (דרגת קושי 7-6) מתחילת הרחוב ועד לצומת המרומזרת השלישית. ננוח במשך שתי דקות, ואת חלקה השני של העלייה נרוץ בקצב קל. ננוח במשך שלוש דקות ונחזור בריצה קלילה לתחילת הרחוב.

פעם רביעית: נרוץ בקצב גבוה (דרגת קושי 9-8) מתחילת הרחוב ועד לצומת המרומזרת השלישית. ננוח במשך שתי דקות, ואת חלקה השני של העלייה נרוץ בקצב בינוני (דרגת קושי 7-6). ננוח במשך שלוש דקות ונחזור בריצה קל לתחילת הרחוב.

 

בתום האימון ננוח במשך חמש דקות, ואחר כך מומלץ לבצע מתיחות של השרירים הארבע ראשיים, של שרירי הירך האחורית ושל שרירי התאומים, כאשר לכל שריר בכל רגל יש להקדיש 90 שניות.

טיפ תזונה: רותם להב, הדיאטנית הראשי של סטודיו 2aim ממליצה כי לאחר אימון ריצה הקפידו על שתיית מים מרובה כדי להחזיר מלחים ונוזלים לגוף, ושלבו פחמימות מורכבות וחלבון על מנת לחדש מאגרי הגליקוגן ולסייע בסינתזה של חלבונים.

אז כל מה שצריך זה ללבוש את בגדי הספורט, לקרוא את הטור עד סופו, לצלם את עצמכם בעת ביצוע האימון, להעלות את התמונה בדפי הפייסבוק “כלבו – חיפה והצפון” או "סטודיו 2aim", ולהיכנס להגרלה שהפרס שלה הוא שבועיים של אימונים אצלי בסטודיו

הכותב הוא פיזיולוג, אולטראמרתוניסט, מאמן כושר והבעלים של סטודיו 2aim. לפרטים נוספים: 2aim.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר