טקס הענקת כתב המינוי של ד"ר חיים כצבמן (צילום: אלי דדון)
טקס הענקת כתב המינוי של ד"ר חיים כצבמן (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש ליחידת כף היד במרכז הרפואי כרמל

ד"ר חיים כצבמן מונה למנהל היחידה, שמבצעת כ-600 ניתוחים בשנה במסגרת המחלקה האורתופדית בבית החולים

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:28

מינוי חדש במרכז הרפואי כרמל: ד"ר חיים כצבמן מונה למנהל יחידת כף היד במחלקה האורתופדית, אשר מבצעת כ-600 ניתוחים בשנה בבית החולים ובמרכז רפואי לין. בטקס שנערך בלשכת הנהלת בית החולים העניקו מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ומנהל המחלקה האורתופדית ד"ר בני ברנפלד לד"ר כצבמן את כתב המינוי הרשמי, ומנהל משאבי אנוש אהוד פקלר העניק לו את כרטיס העובד החדש שלו עם תוארו החדש כמנהל היחידה וספר במתנה.

ד"ר קצבמן נולד בסיביר, רוסיה, ושם למד רפואה. בשנת 1997 עלה לישראל והתיישב בחיפה. הוא עשה סטאז' והתמחות באורתופדיה כללית בכרמל, וב-2006 עשה התמחות על בכירורגיית כף יד במרכז הרפואי תל השומר. לאחר מכן חזר לכרמל וריכז את תחום כף יד.

בטקס הענקת המינוי בירך סגן מנהל כרמל ד"ר רוני דיוקמן את ד"ר כצבמן ואמר לו: "היחידה שאתה מנהל כיום מוכרת להתמחות. המטרה שלנו היא לשמר את מה שהיה ולשפר ולהשיג יותר מזה. אנחנו בטוחים שביחד איתך נצליח".

מנהל המחלקה האורתופדית ד"ר ברנפלד: "יש לי נחת גדולה. אני גאה בד"ר כצבמן, הוא מקצוען יוצא מן הכלל, יודע לנתח כמו שצריך וכירורג מעולה. הוא אנושי, חבר וחרוץ ואין לו שעון – הוא מגיע בכל שעה ובכל בקשה לסיוע. יש לו אהבה לחולה. אני מאחל לו הצלחה רבה".

ד"ר גולדברג פנה לד"ר כצבמן ואמר: "אנחנו שמחים שאתה איתנו – זה נכון ומתאים למחלקה ולבית החולים. אנו מאמינים שאתה יכול לקחת את היחידה קדימה.- יש לך המון רצון ויכולת, ואנו מאמינים בך ומאחלים לך הצלחה מכל הלב".

ד"ר כצבמן: "אשתדל לשמור על הרמה, הן אנושית והן מקצועית. אני רוצה להתקדם, להתפתח ולהיות מרכז מוביל בצפון בתחום כירורגיית כף היד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר