ד"ר נועם יהודאי
ד"ר נועם יהודאי

ד"ר נועם יהודאי מונה לעוזר רפואי למנכ"ל בני ציון

עד לאחרונה שירת ד"ר יהודאי בשירות קבע בצה"ל כראש תחום רפואת אף, אוזן וגרון והיה שותף לקבוצה של אנשי רפואה בתוכנית "ענבר" של משרד הבריאות וארגון מעוז

פורסם בתאריך: 22.2.18 11:44

ד"ר נועם יהודאי נבחר לעוזר הרפואי של מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא. ד"ר יהודאי, בן 44, נשוי ואב לשתי בנות, יליד ותושב חיפה, הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מומחה ברפואת אף, אוזן וגרון בתחום כירורגיית ראש וצוואר, ובעל תואר שני (MHA) במינהל מערכות בריאות מבית הספר לניהול של אוניברסיטת בן גוריון. עד לאחרונה הוא שירת בשירות קבע בצה"ל כראש תחום רפואת אף, אוזן וגרון והיה שותף לקבוצה של אנשי רפואה בתוכנית "ענבר" של משרד הבריאות וארגון מעוז.

במסגרת תפקידו כעוזר רפואי למנכ"ל ביה"ח בני ציון עובר כעת ד"ר יהודאי התמחות על במינהל רפואי, ובמקביל הוא לומד לתואר שני נוסף במינהל עסקים (MBA) עם התמחות בניהול רפואי בבית הספר לניהול של אוניברסיטת תל אביב.

 

 

כחלק מתפקידו אחראי ד"ר יהודאי על תוכנית העבודה השנתית של בית החולים, שותף להיערכות לקראת מבדק ההסמכה הבינלאומי של ארגון JCI, חבר בוועדת האיכות של בני ציון ושותף לניהול השוטף של בית החולים לצד סגני המנכ"ל והמנהל האדמיניסטרטיבי.

ד"ר רופא: "אני מאמין שיהיה שיתוף פעולה פורה בעבודתנו אשר יוביל להישגים גדולים. אני מאחל הצלחה רבה לד"ר יהודאי ומשוכנע שהוא יבצע את תפקידו נאמנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר