פרופ' אילנה דואק (צילום: אלי דדון)
פרופ' אילנה דואק (צילום: אלי דדון)

כרמל מגייס כסף לציוד מתקדם לניתוחי ראש וצוואר

ב-30 בנובמבר תערוך אגודת הידידים של בית החולים נשף לגיוס כספים לטובת ציוד מתקדם הכולל מערכת ניווט מוח שישמש בניתוחי ראש וצוואר

פורסם בתאריך: 21.11.17 13:39

נשף למטרת גיוס כספים לטובת מחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי כרמל יתקיים בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין ביום חמישי, 30 בנובמבר. הכספים שייאספו יופנו לרכישת ציוד מתקדם הכולל מערכת ניווט מוח שישמש בניתוחי ראש וצוואר במחלקה. מדובר במערכות טכנולוגיות מתקדמות לניווט בחלל הפנים בניתוחי אא"ג ובניתוחי ראש וצוואר, ובציוד אנדוסקופי משוכלל.

מאגודת הידידים של בית החולים נמסר כי לנשף הוזמנו שרים, חברי כנסת שרים וראשי ערים מאזור חיפה, וכי במהלך הערב יועלה המחזה "פשוט לאהוב" בכיכובם של עוז זהבי, אליאנה תדהר ועידית טפרסון.

 

 

מחלקת אף אוזן גרון בכרמל אחראית על חדר מיון אא"ג שמעניק שירות רפואי ומקצועי דחוף לכל תושבי חיפה והצפון. המחלקה מתמחה בניתוחי ראש וצוואר מורכבים, בכריתות מורכבות של גידולים סרטניים ובבניית מתלים חופשיים בשיטות מיקרו כירורגיות מתקדמות. המחלקה עוסקת גם בשחזורים מורכבים של האף והלשון הנכרתים בעקבות גידולים, בניתוחי בלוטת תריס ובלוטות רוק, בניתוחי מערות האף, בניתוחי לוע, בניתוחי אוזניים ובניתוחים מורכבים בילדים.

"כדי להגיע לאיכויות ולתוצאות ניתוחיות טובות אנו חייבים את המילה האחרונה בציוד רפואי טכנולוגי", מסבירה מנהלת המחלקה פרופ' אילנה דואק, "הייחודיות של המחלקה היא בשילוב ההתייחסות האנושית ומקצועיות חסרת פשרות".

מכרמל נמסר כי כבר יותר מעשור שנים שמחלקת אא"ג זוכה בתואר מחלקה מצטיינת בהוראה מטעם הפקולטה לרפואה של הטכניון, ובשנתיים האחרונות היא זכתה בתואר מחלקה מצטיינת תמידית. לצדה של פרופ' דואק עובדים חמישה רופאים מומחים ושבעה רופאים מתמחים. הרופאים המומחים הם סגן מנהל המחלקה ד"ר יואב יניר, מנהל יחידת אא"ג ילדים ד"ר רענן כהן-כרם, ד"ר ג'ני גרבשיאן – מומחית ברפואת אף וסינוסים, וד"ר קרן ברטל – מומחית בגידולי ראש וצוואר. מנהלת הסיעוד של המחלקה היא מנאל סבג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר