רועי אטלס ואור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
רועי אטלס ואור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

לונזה השווייצרית תפתח מרכז בפארק מדעי החיים

החברה, שהיא מספקיות מוצרי הפארמצבטיקה והביו פארמצבטיקה המובילות בעולם, תחל עד לסוף השנה בהפעלת מרכז לשיתופי פעולה ולחדשנות בפארק

פורסם בתאריך: 16.10.17 18:38

חברת לונזה משווייץ – מספקיות מוצרי הפארמצבטיקה והביו פארמצבטיקה המובילות בעולם – תחל עד לסוף השנה בהפעלת מרכז לשיתופי פעולה ולחדשנות בתחומי עיסוקה בפארק מדעי החיים בחיפה. המרכז יופעל בשטח של כ-1,000 מ"ר ששכרה החברה בפארק, אשר שייך לחברה הכלכלית לחיפה ולחברת מבנה.

במרכז יועסקו 20-15 חוקרים מתחומי המחקר והפיתוח ואנשי צוות נוספים, והוא ינוהל על ידי ד"ר רועי אטלס שהצטרף לאחרונה לשורות לונזה. המועסקים במרכז יעבדו עם התעשייה המקומית ועם חוקרים אקדמיים במסגרת שיתופי פעולה ומחקר. המרכז החדש יופעל בבניין הראשון של הפארק שכבר מאוכלס בחלקו.

"בהתאם למוניטין שיצאו לישראל כמרכז ביוטק חדשני תאפשר ישראל ללונזה להגדיל את יכולותיה ולהביא טכנולוגיות פורצות דרך ללקוחותיה בתחומי הפארמה והביוטק, ולכן החלטנו למקם את המרכז בישראל", אמר מארק פונק, מבכירי חברת לונזה שיכהן גם כיו"ר המרכז, "בלונזה אנו מאפשרים ללקוחותינו להתמודד עם האתגרים המורכבים של טיפול בחולים. התרופות של מחר הן בדרך כלל מורכבות ומאתגרות לייצור ודורשות מציאת דרכי ייצור נכונות".

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף: "בחירתה של לונזה, חברת ענק בין לאומית, לפתוח את נציגותה הראשונה בישראל בפארק מדעי החיים היא הבעת אמון בדרכה של חיפה להפוך לבירת מדעי החיים של ישראל בהתאם לחזונו של ראש העיר יונה יהב. כניסתן של חברות מובילות לפארק מייצרת מקומות תעסוקה איכותיים בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר