הסטאז'רים המצטיינים וחברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
הסטאז'רים המצטיינים וחברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

נבחרו הסטאז'רים המצטיינים של המרכז הרפואי כרמל

שלושה מתמחים - מהמחלקה הפנימית, ממחלקת נשים ומחלקת רפואת משפחה - זכו לתעודות הוקרה ולפרסים כספיים שהוענקו להם במפגש עם הנהלת בית החולים

פורסם בתאריך: 20.8.17 12:36

המרכז הרפואי כרמל בחר את הסטאז'רים המצטיינים שלו לשנה הנוכחית: ד"ר פרנסיס גנדור שמתמחה בפנימית, ד"ר מרים דוידסון שמתמחה ברפואת משפחה במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית, וד"ר ניר קוגלמן, מתמחה במחלקת נשים. לצדם זכו שני סטז'רים נוספים – ד"ר אמיר חלומה וד"ר גוסטבו טרומפר – בציון מיוחד לשבח.

שנת הסטאז' היא השנה השביעית והאחרונה בלימודי הרפואה לקראת קבלת תואר בוגרי רפואה. בתקופה זו עושים הסטודנטים לרפואה סבבים קצרים בכל מחלקות בית החולים ועובדים ביחד עם הצוותים.

הסטאז'רים המצטיינים הוזמנו למפגש עם הנהלת בית החולים, ובו חולקו להם תעודות הוקרה ופרסים כספיים. במפגש השתתפו גם חברי ועדת הפרס ומנהלי מחלקות בכירים שהסטאז'רים עבדו במחלקתם ואשר המליצו עליהם.

סגנית מנהל מחלקת ילדים ד"ר תמר עציוני אמרה לסטאז'רים: "יש בכם רצינות, נשמה ואחריות ואתם שואפים להכיר לעומק את החולה ואת משפחתו. כיף גדול לראות אתכם מתפתחים ואני מאחלת לכם הצלחה".

מנהל המחלקה הפנימית ד"ר שי כהן, מנהל מחלקת כירורגית א' ד"ר אריה ביטרמן ומנהל המלר"ד ד"ר סלים חלבי בירכו אף הם את הסטאז'רים וציינו כי זוהי שנה מעצבת עבורם שיש לה אימפקט משמעותי על המשך הדרך: "אתם סופגים כאן ערכים. יש עליכם אחריות גדולה, אתם רופאי העתיד שלנו, ואנחנו תמיד נהיה כאן לצדכם כדי לעזור".

ד"ר קוגלמן סיפר על תקופת הסטאז' שלו: "כדוקטור צעיר עשיתי סקר מקיף היכן כדאי לעשות את הסטאז', והצבתי את כרמל במקום ראשון. במבט לאחור אני ממש לא מצטער. היתה כאן תמיכה מדהימה והרגשתי מהרגע הראשון שזה הבית שלי. הייתי גם בבתי חולים אחרים, אבל בכרמל יש ערבות הדדית, מחויבות לצוות ומענה לכל בקשה שלי. כולם שמו את האגו בצד והתמיכה בכל הסטאז'רים היתה נהדרת".

במעמד זה נפרדה ד"ר רעות לוצקי מתפקידה כאחראית הסטאז'רים בבית החולים בשש השנים האחרונות. את התפקיד תמלא מעתה ד"ר מיכל שטיינברג ממכון הריאות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר