צבי ברבי ומורן נחמני (צילום: צור ברבי)
צבי ברבי ומורן נחמני (צילום: צור ברבי)

ערב התרמה לילדים חולי סרטן

ראש רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה צבי ברבי מארגן ערב התרמה לילדים המאושפזים בקריה הרפואית רמב”ם. האירוע ייערך ביום ראשון בבית אבא חושי

פורסם בתאריך: 19.2.18 15:57

צבי ברבי, אשר עומד בראש רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה המתמודדת על מקום במועצת העיר, מארגן ערב התרמה לילדים חולי סרטן המאושפזים במחלקה ההמטולוגית ובמחלקה האונקולוגית לילדים בקריה הרפואית רמב”ם. ערב ההתרמה יתקיים ביום ראשון, 25 בפברואר, בשעה 19:15 במרכז הקהילתי בית אבא חושי בנוה שאנן.

לדבריו של ברבי, בקרוב אמור רמב”ם להעביר אליו רשימה ובה הפריטים שניתן יהיה לרכוש מכספי התרומות לטובת הילדים המאושפזים, וכמו כן ניתן יהיה לתרום משחקים לילדים אך מסיבות בריאותיות הם חייבים להיות חדשים באריזה ולא משומשים.

 

 

ברבי: “החלטנו כל חברי הרשימה לעצור לערב אחד את כל העיסוק הפוליטי שלנו ולהקדיש אותו לפעילות עם נשמה – עזרה לילדים חולי סרטן. כל הפעילות בערב ההתרמה היא בהתנדבות”.

מה יכלול האירוע?

“הרצאות של משה אלול, בעל סטודיו לקעקועים שמסייע בהתנדבות לשחזר פטמות לנשים שעברו כריתת שד, ושל הפיזיולוג מורן נחמני שירצה על אורח חיים בריא ועל דיאטות, הופעה של נגן הבוזוקי אמיר גולן שאותו ילווה קלידן, הופעה של הזמר דודו ולנטינו ולהקתו, קוסמטיקאיות שיאפרו נשים, וכמובן גם כיבוד. הכניסה לאירוע היא בחינם, וכל אחד יתבקש לתרום כפי יכולתו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר