ניקיטה רוקאביצה ורועי קהת יורדים עם הראש למטה במחצית של הדרבי. כנראה שגם הם ידעו מה מחכה להם בהמשך (צילום: צלמוס)
ניקיטה רוקאביצה ורועי קהת יורדים עם הראש למטה במחצית של הדרבי. כנראה שגם הם ידעו מה מחכה להם בהמשך (צילום: צלמוס)

DNA של לוזרים

פורסם בתאריך: 7.2.18 08:38

כשהמחצית הראשונה של הדרבי הראשון בשלב רבע גמר גביע המדינה הסתיימה ביתרון מינימלי של 0:2 למכבי חיפה, התחושה בקרב האוהדים הירוקים היתה שזה לא ייגמר טוב. התוצאה הזאת, הם ידעו, היא שבירה מאוד, מה גם שבמרכז ההגנה של מכבי ניצב רמי גרשון, שמסתמן כאחד מהבלופים הגדולים שנחתו בקבוצה בשנים האחרונות עם מאזן של טעות קריטית אחת לפחות בכל משחק.

ואכן, המחצית השנייה היתה הנגטיב של הראשונה: בונקר לאורך כמעט 45 דקות, שחקנים עם מבט מבוהל בעיניים שנראים כאילו זו הפעם הראשונה שהם נועלים נעלי כדורגל, חילופים פחדניים ומנותקים מהמציאות, ובעיקר מנטליות של קבוצה קטנה. המנטליות הזאת אפשרה להפועל חיפה להשתלט לחלוטין על המשחק, השערים שלה היו רק עניין של זמן, ובעשר הדקות האחרונות – אחרי הטיל של גבריאל תמאש שכמעט קרע את הרשת מאחורי עומרי גלזר – כל מה שעניין את אסופת השחקנים בירוק היה לשמוע את שריקת הסיום של איתן שמואלביץ', שבאופן מפתיע העביר משחק בלי לשגות אפילו פעם אחת.

 

 

התחושה בקרב האוהדים אחרי המשחק היתה קשה. דיבורים על כך שאין סיכוי להעפיל לחצי הגמר השתלטו על השיח. אבל האמת היא שזה לא מעניין. בשלב הזה עדיף למכבי להתרכז בליגה ולנסות להימנע מאחת מההשפלות הגדולות שידע הספורט הישראלי – ירידת ללאומית ביחד עם הפועל עכו או הפועל אשקלון.

מאז עונת האליפות האחרונה של מכבי, אי אז לפני שבע שנים, עברו בה אינספור מאמנים ושחקנים ונשפכו עשרות אם לא מאות מיליוני שקלים, אבל הרושם הוא שגם אם פפ גוורדיולה יעמוד על הקווים וליאו מסי וכריסטיאנו רונלדו ישתפו פעולה על הדשא, דבר לא ישתנה. כי DNA של לוזרים דבק במכבי. כי מכבי הפכה להפועל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדום

    עיתון חיפאי שאמור להיות נייטרלי ולשקף את כלל העיר ומסתבר שהכל במסווה של אוהד ירוק מתוסכל.במקום לפרגן , למרות בעלים הזוי שלא ממנף את ההצלחה…שכנראה תשאר חד פעמית , מסביר את עליבות של מכבי במקום להסביר את העוצמה של קבוצה עם שמינית תנאים ושכר….הפועל פשוט יותר טובה.
    כנרטה כלבו הפך לאח תאום לרדיו מכבי חיפה, במקום עיתונות נקייה הופכים לאוהדים מתוסכלים…בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר