עו"ד דוד עציוני במסיבת העיתונאים מכריז על מועמדותו (צילום: שושן מנולה)
עו"ד דוד עציוני במסיבת העיתונאים מכריז על מועמדותו (צילום: שושן מנולה)

הכוורת של עציוני נחשפת

לראשונה נחשפים שמותיהם של פעילים ברשימתו של עו"ד דוד עציוני שהציג את מועמדותו לראשות העיר, ובהם האדריכל מיכה רטנר שהיה מזוהה עם המחנה של ד"ר עינת קליש רותם

פורסם בתאריך: 15.2.18 20:19

האדריכל החיפאי הוותיק והפעיל הסביבתי מיכה רטנר הצטרף לרשימתו של עו"ד דוד עציוני אשר מתמודד על ראשות העיר. רטנר, שפועל בשנים האחרונות נגד נמל המפרץ ההולך ומוקם ובעד הארכת מסלול שדה התעופה של חיפה, היה מזוהה עד כה עם המחנה של ד"ר עינת קליש רותם. שמות נוספים ממחנהו של עציוני שנחשפים לראשונה הם ד"ר דורון מנצ'ל ואיש ההייטק ששון יונה שמופיעים עם עציוני בחוגי הבית שהוא מקיים. שניהם היו בעבר פעילים בתנועת מהפך בחיפה בראשותו של יעקב בורובסקי.

בחודש הבא, לקראת חג הפסח, יקיים עציוני אירוע הרמת כוסית שבו יוצגו לציבור חלק מאנשי הרשימה. לאירוע, שיתקיים ככל הנראה בגארדן הוטל, הוזמנו גם שרים וחברי כנסת.

עציוני, הרשימה מתגבשת?

"אני מקבל פניות רבות מאנשים רבים שרוצים להצטרף לרשימה בראשותי. כל בקשה נבחנת לגופה. במקביל אנחנו מקיימים חוגי בית ועוסקים בגיבוש החזון שיהיה חדשני. גיבשנו גם מטות פעולה עם אנשי מקצוע שמתמחים בנושאים שונים, ובמיוחד בתחומי התרבות והחינוך, וביחד אנחנו דנים על מה שנשפר בעיר".

 

 

רטנר, מדוע נפרדת מקליש רותם?

"לא נפרדתי מקליש רותם בטריקת דלת. אני מכיר את עציוני זה כמה שנים, מאז שהוא שימש כעוזרו של שר האוצר משה כחלון. הרגשתי צורך להילחם בכל רגע פנוי כי מה שקורה במפרץ חיפה הוא קטסטרופה".

מהי התרשמותך מהענות הציבור לרעיונות שמציג עציוני?

"ההיענות היא טובה. הוא מציג את המצע בצורה יפה, וכולם מבינים שהוא אדם איכותי. כשמישהו מעלה חשש לגבי גילו הצעיר כמתמודד על ראשות העיר הוא משיב שבשלוש שנות עבודתו במשרד האוצר הוא נחשף לכללי המשחק הפוליטי. הוא עסק רבות במגעים עם השלטון המקומי ולמד את השלטון המקומי על בוריו. עציוני מסביר שהמפתח לסייע לעיר הוא גיוס תקציבים מהמדינה, ויש לו הידע והניסיון בתחום זה".

 

האדריכל מיכה רטנר (צילום: אורי סבח)

האדריכל מיכה רטנר (צילום: אורי סבח)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עידן

    בהצלחה !!
    בחרת נכון כשלקחת את מיכה רטנר לצדך
    מאחל לכם הצלחה רבה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר