אביהו האן וגילה זמיר. מחלוקות באשר לאסטרטגיה ההסברתית ולניהול עבודת צוות (צילום: רויטל טובול)
אביהו האן וגילה זמיר. מחלוקות באשר לאסטרטגיה ההסברתית ולניהול עבודת צוות (צילום: רויטל טובול)

מדוע נכשלו המגעים בין זמיר לירוקים?

בין גילה זמיר לסיעת הירוקים התנהלו מגעים בדבר צירופה לרשימה והיא אף נענתה להצעה להיות מספר 4, אך אז התגלעו מחלוקות בין הצדדים והיא חברה לרב דובי חיון

פורסם בתאריך: 13.2.18 11:17

בזמן שבמערכת הפוליטית מנסים לנחש מה יהיו הרכבי הרשימות שמתמודדות על מקום במועצת העיר, ולמרות שרובן לא ממהרות לצאת בהצהרות מי יאייש אותן, לשיפוד נודע שבין גילה זמיר לסיעת הירוקים – שני גורמים בעלי השקפה דומה בנושאי איכות הסביבה – התנהלו מגעים בדבר צירופה לרשימה. זמיר נענתה להצעה להיות מספר 4 ברשימה והצדדים כבר קבעו לצאת לדרך משותפת, אך כעבור חודש התגלעו ביניהם מחלוקות באשר לאסטרטגיה ההסברתית ולניהול עבודת צוות, וזמיר פנתה לדרך חדשה. למקורביה היא סיפרה שהירוקים עדיין לא בשלים לקבל אשה כדמות מנהיגותית ומובילה.

 

 

זמיר, לא רואים עין בעין?

"נפרדנו מתוך הבנת הפערים בינינו ופניתי לדרכי העצמאית. לימים חברתי לרב דובי חיון שעמו הקשר הוא על בסיס הבנה והערכה הדדית וראייה משותפת של המשימות לטובת החברה החיפאית והעיר כולה".

אביהו האן, יו"ר הירוקים ומתמודד על ראשות העיר, הערכה הדדית?

"יש הערכה הדדית בינינו לבין זמיר, ובאמת בחנו אפשרויות לחיבור. מכיוון שכרגע נושא הרשימה לא נמצא על סדר היום, גם הנושא שלה לא נכנס לשום דיון. אנחנו לא שוללים חיבור כזה או אחר בהמשך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר