פז גליקמן (צילום: דורון גולן)
פז גליקמן (צילום: דורון גולן)

מפלגת הבית היהודי תקים פורום לחיפה והצפון

יו"ר צעירי הבית היהודי עו"ד פז גליקמן יוזם את הקמת הפורום, בסיועה של המפלגה הארצית, שתפקידו יהיה לקדם את האינטרסים של חיפה בכנסת ובממשלה

פורסם בתאריך: 20.2.18 14:16

מפלגת הבית היהודי תקים פורום שייקרא מטרופולין חיפה והצפון אשר יעסוק בענייני העיר והיישובים הסמוכים לה. מדובר ביוזמה של חבר סיעת הבית היהודי עו"ד פז גליקמן, המשמש כיו"ר צעירי הבית היהודי בעיר. בראש הפורום יעמוד תושב חיפה, והוא יפעל לקידום האינטרסים של העיר בכנסת ובממשלה.

גליקמן: "במפלגה קיימים הרבה פורומים ובהם פורום צפון, אך פורום שעוסק בחיפה אינו קיים. אנחנו לא צפון וגם לא פריפריה. במשך שנים אנחנו רואים איך מדלגים על חיפה, איך יקנעם למשל עולה ופורחת בזכות תמיכה ממשלתית, ואילו חיפה זכתה בתמיכה רק בתקופתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט שסייע לעיר לאחר מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006".

 

 

באלו תחומים יעסוק הפורום?

"בכל התחומים הקשורים לעיר, כמו למשל איכות הסביבה. לחיפה יש מעמד מיוחד בנושא הזה בגלל מפרץ חיפה. הפורום יעסוק גם בחינוך ובבריאות. ראשי הבית היהודי מכירים היטב את חיפה וסביבתה ואת צורכי העיר. הפורום יסייע להם לקדם את הטיפול באזור ולקבל את התקציבים לנושאים הייחודיים של העיר".

מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך, תקציבים ייעודיים?

"כחיפאי לשעבר אני רואה חשיבות רבה בפיתוח חיפה והאזור. אנחנו שמחים על היוזמה המבורכת, ונעשה הכל על מנת שחיפה והקריות יהיו במוקד העשייה בשנים הקרובות".

יצוין כי מלבד אורבך, גם יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הוא חיפאי לשעבר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר