עינת קליש רותם וגילה זמיר. אז מי הכי שווה? (צילומים: צחי אוסטרובסקי ורויטל טובול)
עינת קליש רותם וגילה זמיר. אז מי הכי שווה? (צילומים: צחי אוסטרובסקי ורויטל טובול)

קרבות הסלוגן: למי שייך צירוף המילים "חיפה שווה"?

המטה של ד"ר עינת קליש רותם הפיץ ניוזלטר שכותרתו היא "אני אהפוך את חיפה לעיר שווה". בסיעת חיפה שווה בראשותה של גילה זמיר זה לא התקבל בשוויון נפש

פורסם בתאריך: 18.2.18 17:37

בכותרת מייל שנשלח לאחרונה ממטה הבחירות של סיעת חיים בחיפה מצוטטת ד"ר עינת קליש רותם כאומרת: "אני אהפוך את חיפה לעיר שווה. אני יודעת איך ואני לא אעצור באדום". מי שנחשפה לדברים ולא שמחה כל כך בלשון המעטה היא גילה זמיר, יו"ר סיעת חיפה שווה, שאותה היא מובילה ביחד עם הרב דובי חיון.

זמיר תמהה על השימוש במונח "חיפה שווה", במיוחד לאור העובדה ששם הסיעה שלה והסלוגן שישמש אותה בבחירות כבר נחשפו – "הופכים את חיפה לשווה יותר". זמיר היתה אחת התומכות הנלהבות של קליש רותם בבחירות הקודמות וממייסדות הסיעה, עד שבין השתיים התגלעו פערים ודרכיהן נפרדו.

 

 

זמיר, חיפה באמת שווה?

"כשהחלטנו על השם חיפה שווה ידענו שהשם הוא מצוין ומקבל עוצמה וחיזוק בסלוגן המתלווה אליו – 'הופכים את חיפה מעיר שווה לשווה יותר'. אנחנו לא מביעים כרגע תמיכה באף מועמד לראשות העיר ומבחינתנו ראש העיר הנבחר, יהיה אשר יהיה, אם ירצה את תמיכתנו יצטרך לשתף עמנו פעולה לפי התנאים שנציג כדי לממש את מטרותיה של הסיעה חיפה שווה כסיעה המייצגת ביותר את תושבי חיפה – קידום ערכי השוויון החברתי והאנושי בעיר וקידום חיפה כעיר הכי שווה בארץ".

מהמטה של קליש רותם נמסר: "עינת משתמשת בביטוי 'העיר השווה' במובן של יופי ושל אטרקטיביות זה שנים אחדות בכל הפגישות עם הציבור. לא בטוח שהביטוי שבו משתמשת סיעת חיפה שווה הוא באותה המשמעות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלוף העולם באליפות הארץ

    מריבות על טקסט, כמה קטנוניות. מי שישמע המילה שווה תעשה את העבודה. ניסיון פתאטי עם רמיזה סקסיסטית שפתאום עובדת לטובתן. פמיניסטיות שכמותכן. תיקתיקתיק נשות הפייס והפוסט נאורות, עם טרנינג קרוע אחרי מקלדת ותמונת פרופיל אסתטית. פחחח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר