טויוטה ללא גלגלים בדרך יד לבנים (צילום: אופיר גרינברג)
טויוטה ללא גלגלים בדרך יד לבנים (צילום: אופיר גרינברג)

מי גונב את הגלגלים מהמכוניות בנוה שאנן?

תושבי השכונה נופלים קורבן לתופעה חוזרת ונשנית של גניבת גלגלים ממכוניות. השבוע דווח על שני מקרים של הסרת כל ארבעת הגלגלים ממכוניות חונות. המשטרה חוקרת, אבל עד כה לא מדווחת על תוצאות

פורסם בתאריך: 7.7.17 07:46

ביום שלישי השבוע, בשעה 7:00 בבוקר, יצאה רינת גרינברג מביתה בדרך יד לבנים 83 בשכונת נוה שאנן בחיפה וגילתה לתדהמתה שארבעת הגלגלים של מכונית הטויוטה שלה, שניצבה בחניה שבה השאירה אותה, הוסרו כולם מהמכונית. מי שלא הביעו פליאה יתרה היו השוטרים שהיא הזעיקה למקום. מסתבר שהמשטרה קיבלה לאחרונה לא מעט פניות כאלה. באותו היום ממש אירע מקרה נוסף של גניבת כל הגלגלים מרכב מסוג מאזדה ברחוב גדליהו 31, שעליו דיווח דני ברקוביץ', גם הוא תושב השכונה.

אין ספק שמדובר בתופעה נרחבת. ל"כלבו – חיפה והצפון" הגיעו דיווחים על מקרה של גניבת גלגלים ממאזדה ברחוב אבא הלל סילבר 11 ב-8 במאי בערב. דיווח נוסף התקבל ב-13 ביוני על רכב מדגם לא ידוע ברחוב נתיב חן וכך גם דיווח מחודש יוני על רכב ללא גלגלים ברחוב קליבנוב. התופעה אמנם רווחת בנוה שאנן, אבל ממידע שהגיע לידינו אירעו מקרים דומים גם ברחוב הפרחים ברוממה.

 

מאזדה ללא גלגלים באבא הלל סילבר (צילום: בוריס לוסב)

מאזדה ללא גלגלים ברחוב אבא הלל סילבר (צילום: בוריס לוסב)

 

לגניבת הגלגלים יש השלכות חמורות יותר מאשר רק הצורך ברכישת צמיגים חדשים. בוריס לוסב, חבר של בעל המאזדה מרחוב אבא הלל סילבר, מספר שהמרכב התחתון של המכונית (השאסי) נהרס כליל ושהנזק נאמד ב-31,500 שקל.

עד כה נראה שהמשטרה עומדת חסרת אונים לנוכח התופעה. במקרה של הגניבה ברחוב אבא הלל סילבר אישרה המשטרה כי התיק נסגר "לאחר מיצוי החקירה". עוד נמסר כי במקרה של שתי הגניבות שאירעו השבוע ובמקרה של הגניבה בחודש יוני ברחוב נתיב חן עדיין מתנהלות חקירות. המשטרה מזכירה כי בכל מקרה שזוהתה פעילות חשודה ליד רכב יש להתקשר למוקד 100.

בשבועות האחרונים התקיימו בנוה שאנן פגישות בין גורמי משטרה, נציגי העירייה ונציגי התושבים שנועדו בעיקר למציאת פתרונות למצב הביטחון האישי בשכונה. בין הגורמים התגבשה תוכנית להקמת סיירת הורים, ובימים אלה מתבצע גיוס מתנדבים לסיירת, אשר תתוקצב על ידי העירייה בשיתוף פרויקט "עיר ללא אלימות". מהמשטרה נמסר כי מטרת הסיירת היא הידוק הקשר של המשטרה עם הקהילה ושיתופה בעבודת המשטרה.

 

רכב ברחוב נתיב חן 41 (צילום: דני ברקוביץ')

רכב ברחוב נתיב חן 41 (צילום: דני ברקוביץ')

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר