רונית סנדה רוזנווסר ז"ל (צילום: אבנר אדרי)
רונית סנדה רוזנווסר ז"ל (צילום: אבנר אדרי)

"החבלות שנמצאו על הגופה לא תואמות את גובה הנפילה"

כך אומר גורם רפואי לאחר מותה של רונית סנדה רוזנווסר. חבריה לא מעכלים את האובדן. "אני יושבת וחושבת מה קרה ואין לי תשובה. לא היו אותות מצוקה או משהו, ובגלל זה ההלם הוא כל כך גדול"

פורסם בתאריך: 9.8.17 16:47

אתמול (שלישי) בצהריים הוכתה חיפה בתדהמה עם היוודע דבר נפילתה של דמות ידועה אל מותה מהרחבה הציבורית של הבניין ברחוב התאנה 9 בנשר. תוך זמן קצר התברר כי מדובר ברונית סנדה רוזנווסר, והשמועה החלה להתפשט. העובדה שסנדה רוזנווסר סנדה מוכרת מאוד בעיר, בהיותה מאמנת כושר ואמם של מלכת הפיטנס שר סנדה ושל עו"ד לירום סנדה, העצימה את ההתעניינות במקרה.

סנדה רוזנווסר נשואה לדורון רוזנווסר. זה שנים שהיא נחשבת לגורו בתחום בריאות הגוף, הן כיועצת תזונה (תחום שלמדה במכון ווינגייט) והן כמאמנת כושר שהיתה עורכת גם שיעורים פרטיים בבתי לקוחותיה. עם חבריה נמנים רבים מהברנז'ה החיפאית, ולא פעם היא נצפתה במסיבות ובאירועים נוצצים כשהיא חמושה ברעמת תלתלים בלונדינית. איש לא יכול היה להתעלם מנוכחותה – תמיד מחייכת ותמיד מחמיאה לסובבים. התמונה שהצטיירה בעיני כל מכריה היתה של אידיליה מושלמת.

לכן כשהמקרה התפרסם התקשו רבים להאמין ותהו מה אירע ביממה אחת מאז שהם דיברו איתה והיא נשמעה מאושרת ועד למחרת היום. העובדות שמתבררות כעת מגבירות את התהיות: סנדה רוזנווסר לא התגוררה בבניין שמהרחבה הציבורית שלו – שנמצאת בקומת הכניסה אך ממוקמת בקומתו התשיעית – היא נפלה. מצלמות האבטחה של הבניין מגלות שהיא החנתה את רכבה ליד הבניין וצעדה היישר אל הרחבה. מכיוון שמצלמות האבטחה לא עוקבות אחר הנעשה ברחבה אי אפשר לדעת מה אירע שם. דקות אחדות אחר כך היא נמצאה מוטלת במצב אנוש על הקרקע שלמרגלות הרחבה במצב של מולטי-טראומה, וכוחות מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה ניסיונות החייאה. המסתורין סביב מותה של סנדה רוזנווסר מתעצם עוד יותר למשמע דבריו של גורם רפואי שאמר כי "החבלות שנמצאו על הגופה לא תואמות את גובה הנפילה". זוהי מן הסתם הסיבה שגופתה נשלחה לנתיחה שלאחר המוות. השוטרים שהגיעו למקום לקחו טביעות אצבעות מהמעקה של הרחבה. סגן דובר מרחב חוף של המשטרה סנ"צ חיים פונימונסקי מסר אתמול ל"כלבו – חיפה והצפון" כי נסיבות המקרה נבדקות.

 

תביעות האצבעות על מעקה הרחבה בבניין ברחוב תאנה בנשר

טביעות האצבעות על מעקה הרחבה בבניין ברחוב תאנה בנשר

 

בלילה שלפני המקרה, העלתה הבת שר לדף הפייסבוק שלה תמונה שלה ביחד עם אמה וסבתה וכתבה: "אהבה של שלוש נשים, שלושה דורות, שלושה עולמות, ועכשיו מגיע הדור הרביעי. הנשים של חיי – אמי וסבתי היקרות – אכן היו לנו ימים טובים וימים טובים פחות, לא מעט עליות ולא מעט ירידות, ימים של בכי וימים של צחוק, אבל בסופו של דבר תמיד היה לנו האחת את השנייה, כי אין בעולם כמו משפחה. משפחה זה הכל".

 

הפוסט של שר סנדה בלילה שלפני מות אמה

הפוסט של שר סנדה בלילה שלפני מות אמה

 

לדבריהם של חבריה של סנדה רוזנווסר, לא היה שום סימן לטרגדיה שהתרחשה אתמול. כרמלה ברק, חברה קרובה שגם מתאמנת אצל רוזנווסר-סנדה: “אנחנו חברות של שנים. בט"ו באב דיברנו והיא התרגשה כי דורון הכין לה הפתעה והיא אמרה שהיא לא יודעת במה מדובר. למחרת כתבתי לה ושאלתי אותה איך היתה ההפתעה, אבל היא כבר לא ענתה לי. היא היתה אישה מקסימה, טובה ומלאת אנרגיות חיוביות. כשהיא היתה מגיעה אלי בבוקר לאימון הרגשתי שהשמש נכנסת אלי הביתה. אני עוד בהלם".

עו"ד שרין סולן, גם היא חברה טובה ומתאמנת קבועה: "היא החברה הכי טובה שלי. ביום שני בשעה 22:00 היא כתבה לי 'מה נשמע?'. בכל יום היינו מתכתבות. אתמול היה אמור להיות לי שיעור איתה, אבל היא לא הגיעה. היא היתה מאושרת, שמחה, על הכל בירכה ואמרה תודה. זה לא ייאמן כי לא היה שום סימן. היא אהבה את החיים, רק בחודש יוני היא היתה בטיול ביפן עם בעלה. זו היתה זוגיות לדוגמה, וכמה היא היתה גאה בילדים שלה שהצליחו. אני לא יכולה להירגע. כל העניין הזה הוא מוזר מאוד".

עינת נאמן, חברת ילדות של סנדה רוזנווסר, לא מצליחה לעכל את האובדן: "לא היה שום סימן. דיברתי איתה יום לפני כן והיא נשמעה רגיל, שמחה. היו לה תוכניות והיא אמרה לי שהם מתכננים לנסוע לחו"ל לרגל יום ההולדת של דורון. קבענו שניפגש, הכל היה פיקס. תמיד היו לנו שיחות נפש של שעות, אבל שום דבר לא הצביע על העתיד לבוא. רונית כל כך אהבה את החיים. היא היתה אשה חזקה, ודווקא כשאנחנו היינו מעורערות היא זו שעודדה אותנו. אני יושבת וחושבת מה קרה ואיך זה קרה, ואין לי תשובה. המשפחה המומה, כולם בשוק. זה לא שהיו אותות מצוקה או משהו, ובגלל זה ההלם הוא כל כך גדול. היא היתה משתפת אותי בכל דבר. היו לה חיים טובים, אהבה, לא היה חסר לה כלום".

 

רונית סנדה רוזנווסר ועינת נאמן

רונית סנדה רוזנווסר ועינת נאמן

 

מותה של סנדה רוזנווסר הוא האסון השני שפוקד את המשפחה, וזאת לאחר שבשנת 2008 נהרג מאיר סנדה, הגרוש שלה ואביהם של שר ולירום, בתאונת דרכים סמוך ליקנעם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נתפס.שלחה לי הודעה בטו באב ביום שני בעשר בלילה רשמה לי נפגש מחר לדייט

  2. בן משפחה

    קשה להאמין שהפרח היפייפיה הזה הלך ועזב ככה !!
    למהההה רונית ????
    מתגעגע אליך רונית !!
    קיזין יקרה….
    ת.נ.צ.ב.ה !! אמן

  3. אפי

    משבר שקרה לפתע עם הבעל? משהו שהיא גילתה עליו? משהו עם מצבה הבריאותי? דכאון סמוי? עצוב ביותר, אבל חייבת להיות פה סיבה.

  4. מבינה

    רחבת הכניסה נמצאת בקומה התשיעית. היא החנתה את האוטו, נכנסה הישר לרחבת הכניסה, ואחרי דקות נפלה??

    הסבר אפשרי: נזכרה ששכחה משהו באוטו. בתור אשה שעוסקת בספורט, הלכה לקצר את הדרך וחשבה שתצא דרך הרחבה ותגיע לאוטו ותחסוך לעצמה סיבוב. לא ידעה שבצד אחד היא במפלס הכניסה והצד השני הוא בקומה התשיעית. תוך דקות נפלה אל מותה. איזו טעות. החבלות לא מתאימות לנפילה, כי כנראה שניסתה להציל את עצמה כשתפסה שנופלת.

  5. דיאבלו

    התאבדה קיצר..
    לפעמים מה שיש בנפש לא יוצא החוצה.
    בן אדם יכול להיות הכי שמח בעולם ובפנים הוא ריק. היא יכלה לספר רק מה שרצתה. לא את מה שבאמת התחולל לה בנפש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר